prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Popularizacija medijske kulture u školama

Prezentirati u razredu

Kad pomislite da držite prezentaciju ispred svog razreda, zamišljate li kako vam se ruke tresu, a glas drhti? Kako biste pobijedili strah, nelagodu i nervozu slijedite osam savjeta koje vam donosimo.

Popularizacija medijske kulture u školama

Refleksi i reakcije

Zašto se mačka uvijek dočeka na noge? Kako to da dišemo čak i kad spavamo? Svim ovim radnjama upravljaju automatske reakcije izvan kontrole svijesti – refleksi. Refleksi se razlikuju po svojoj složenosti – od automatskog povlačenja ruke s vruće površine do složenijih refleksa koji čuvaju naše tijelo da ne padne kad izgubimo ravnotežu. Rađamo se s mnogo primitivnih refleksa koje kasnije postepeno zamjenjuju mnogobrojne radnje koje smo naučili tijekom vremena.

Natjecanje za učenike i nastavnike: Rođendanska petica

Natjecanje za učenike i nastavnike: Rođendanska petica

Povodom jubilarnog petog rođendana, 1. ožujka 2012. godine, Portal za škole organizirao je nagradno natjecanje pod nazivom “Rođendanska petica”. Riječ je o dvostrukom natjecanju u kojem su mogli sudjelovati svi učenici i nastavnici hrvatskih osnovnih i srednjih škola, svaki u svojoj kategoriji.

Popularizacija medijske kulture u školama

Medvjedi (drugi dio)

U vrijeme kasnog ljeta medvjed unese u organizam 20.000 kalorija dnevno. To su služi kao priprema za hibernaciju. Početkom zimskog perioda medvjed je zaštićen slojem sala debelim 15 do 25 cm. Vrstama medvjeda koji borave u umjerenim i arktičkim područjima sezona parenja počinje u proljeće. Mladunče medvjeda izuzetno je sićušno. Ženka obično donosi na svijet dvojke teške tek 200 do 700 grama.

Popularizacija medijske kulture u školama

Polarna stanica “Princeza Elizabeta” i Snježna kapela

Posljednju zajedničku potragu za čudima i znamenitostima izrađenim ljudskom rukom širom svijeta u ovoj godini završavamo usred nepreglednih bijelih prostranstava Antarktike. Upravo iz razloga što je ekosustav „bijelog kontinenta“ toliko nemilosrdan za čovjeka bilo što da su ljudi ovdje uspjeli izraditi s pravom ima status znamenitosti ili čuda. Prva od dvije takve jedinstvene znamenitosti s kojom ćemo se u ovom članku upoznati odnosi se na belgijsku polarnu stanicu „Princeza Elizabeta“ – koja predstavlja prvu ekološku polarnu stanicu na Antarktiku koja se u potpunosti oslanja na energiju vjetra i sunca. Druga antarktička znamenitost koju ćemo predstaviti je Snježna kapela (eng. Chapel of the Snows) – objekt poseban po tome što predstavlja vjersku građevinu smještenu na najjužnijem dijelu svijeta. Konačno, u nadi da ste nas kroz ovu seriju članaka pratili sa zanimanjem, pozivamo vas da nas nastavite slijediti u našim novim avanturama širom svijeta i tijekom nadolazeće 2012. godine!

Popularizacija medijske kulture u školama

Upoznajmo vitamine B skupine

Nastavljamo priču o važnoj ulozi vitamina u našemu organizmu. Na redu je skupina od čak dvanaest članova važne obitelji vitamina B, topivih u vodi, koji pomažu, potiču i omogućavaju, između ostalog, pravilan razvoj djece, gradnju crvenih krvnih zrnaca, hormona, prijenosnih tvari u organizmu koji utječu na razvoj i rad živčanog sustava i dr.
Vitamini B skupine suzbijaju i razne tegobe i bolesti, primjerice slabokrvnost (anemiju), depresiju, nesanicu, upalu desni. Prema redoslijedu otkrivanja u znanosti označeni su brojevima pa tako postoje: vitamin B1, B2, B3 i tako redom.

Popularizacija medijske kulture u školama

Ovisnost djece i mladih

Djeca i mladež predstavljaju rizičnu skupinu za razvoj ovisnosti.

Dobna granica kada započnu s konzumiranjem alkoholnih pića i cigareta je vrlo niska. Stoga mladi postaju ugrožena skupina već između 10. – 12. godine života.

Popularizacija medijske kulture u školama

Minerali

Zemljina je kora sazdana od tvari koje zovemo mineralima. Oni su bitan sastojak ruda iz kojih dobivamo kovine, a poneki su vrlo rijetki i dragocjeni – primjerice dijamanti. Minerali su bili vrlo važni za razvoj ljudskoga društva i napredak civilizacije.