Kao što smo najavili prošli tjedan slijedi opis nacionalnih parkova koje karakterizira zanimljivost krške hidrografije i morfologije: Plitvičkih jezera i Krke.
27. ožujka – Svjetski dan kazališta
Godine 1962., na dan 27. ožujka, ITI – International Theatre Institut (Međunarodni kazališni institut) organizira obilježavanje Svjetskog dana kazališta.
Nacionalni parkovi: Kornati, Brijuni i Mljet
Iako je površina Hrvatske relativno mala bogata je biološkim i krajobraznim raznolikostima. Zakonom o zaštiti prirode u Hrvatskoj je zaštićeno 444 prirodnih vrijednosti. Vrlo važne prirodne vrijednosti koje spadaju pod zaštićena područja su nacionalni parkovi i parkovi prirode.
Kako se hrane školska djeca?
Pravilna prehrana djece i mladih utječe na njihovo zdravlje i budući život općenito. U školi se udaraju temelji zdravim prehrambenim navikama.
Akcijsko istraživanje
Akcijsko je istraživanje istodobno i akcija (u smislu mijenjanja i unapređivanja) i istraživanje (u smislu spoznavanja efekata tih akcija, odnosno promjena).
Knjige na slobodi ili BookCrossing
U travnju ćemo obilježiti čak dva datuma vezana uz knjige: Svjetski dan dječje knjige (2.4.) i Međunarodni dan knjige (23.4.), pa koristimo priliku da vas upoznamo s jednim zanimljivim projektom. Riječ je o projektu BookCrossing čije je ime nastalo spajanjem dvije engleske riječi: book (knjiga) i crossing (prijelaz) pa nije teško zaključiti hrvatsku varijantu ovog izraza – “prijelaz knjiga”.
Božanstva starih Slavena
Stari Slaveni bili su politeisti, vjerovali u više božanstava.
Vjerovali su da sve na ovome svijetu potječe od nekog višeg bića.
Adolescentni bunt i sukob s autoritetima
Adolescencija je jedno od najburnijih razdoblja čovjekovog života. To je proces odvajanja mlade osobe od svojih roditelja te sazrijevanje u zrelu i odgovornu ličnost.
Koraci u pokretanju online kolaboracijskog projekta
Online kolaboracijski projekti su projekti koje zajednički vodi grupa nastavnika. Primjer globalnog kolaboracijskog projekta jest Wikipedija. Online kolaboracijski projekti uključuju nastavnike i učenike koji rade na istraživanju nekog problema. Informacijsko-komunikacijske tehnologije omogućuju da sudionici budu iz raznih zemalja svijeta te putem internetskih servisa surađuju na projektu.
Pristup “Korak po korak”
Cilj ovog pristupa je da se roditelj osjeća kao primarni odgajatelj svojeg djeteta, te da aktivno sudjeluje u životu, radu i kreiranju programa za svoje dijete. Projekt „Korak po korak“ započeo je još 1994. godine na inicijativu instituta Otvoreno društvo kojom se nastojalo pomoći u demokratizaciji obrazovnih sustava tranzicijskih zemalja uvođenjem metoda poučavanja usmjerenim na dijete i uključivanjem obitelji.