Svjetski dan čitanja naglas obilježava se prve srijede u veljači u okviru kojeg su učenici 5. a i 5. d razreda pokazali vještine čitanja. Ova aktivnost pružila je priliku učenicima da razviju svoju kreativnost, samopouzdanje te ljubavi prema knjigama i čitanju. Donijeli su različite predloške za čitanje na sat. Neki su predstavili ulomke iz knjiga koje čitaju u slobodno vrijeme, neki su čitali omiljene ulomke iz čitanki, neki bajke, neki basne, a čitali su i pjesme. Pripreme su započele dva tjedna prije samog događaja kako bi učenici imali dovoljno vremena uvježbati svoju izvedbu. Naglasak pri osmišljavanju aktivnosti bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas, čitati omiljena štiva.
Na dan obilježavanja, učenici su se okupili u učionici hrvatskoga jezika, a domaćini su bili 5. a s učiteljicom Martinom Nenadović Lneniček. Svi su bili uzbuđeni i s nestrpljenjem čekali pokazati svoje vještine čitanja naglas. Kako bi atmosfera bila još posebna, učionica je bila ukrašena plakatima s motivacijskim citatima o čitanju. Učenici su jedan po jedan predstavljali knjige koje su odabrali. Svi su se trudili čitati naglas jasno i izražajno, kako bi njihov nastup bio što bolji. Nakon izvedbe, uslijedila je kratka rasprava o važnosti čitanja naglas. Učenici su podijelili svoje dojmove i iskustva te istaknuli kako je čitanje naglas poboljšalo njihovu koncentraciju, vještine čitanja i razumijevanja pročitanog teksta. Također su izrazili želju da ovakve susrete češće prakticiraju.
Obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas bio je ne samo zabavan događaj, već i prilika da učenici steknu nove vještine, razviju ljubav prema knjigama i otkriju radost čitanja. Ova je aktivnost istaknula važnost naglaska čitanja kao alata za poboljšanje vještine čitanja, komunikacije i kreativnosti. Svjetski dan čitanja naglas će se i dalje obilježavati u školi kako bi se potaknula čitalačka kultura među učenicima. Nadamo se da će ova aktivnost postati tradicija te da će njihova ljubav prema knjigama rasti iz dana u dan.