Svako dijete je imalo priliku pročitati jedan odlomak iz odabrane knjige, nakon čega je svaka grupa izabrala najboljeg čitača unutar svoje grupe. Pobjednici svake grupe su se potom natjecali u finalu u kojem je cijeli razred imao priliku poslušati njihova čitanja na engleskom jeziku i izabrati najčitača koji je dobio priznanje i slatku nagradu.
U Europskoj godini vještina učenike se potiče na usvajanje novih vještina, od praktičnih do osobnih i socijalnih, a čitanje je svakako jedna od temeljnih vještina koju treba kontinuirano promicati od najranije dobi.
Iako je engleski bio izazov za neke učenike, njihova predanost i entuzijazam bili su vidljivi tijekom cijelog trajanja aktivnosti. Ova aktivnost nije bila samo prilika za poticanje čitalačkih vještina među učenicima već je naglasila važnost razumijevanja različitih jezika i kultura, što potiče internacionalizaciju ustanove, a to je jedan od ciljeva Erasmus akreditacije koja je školi dodijeljena za razdoblje od 2021. do 2027. godine.