Učenici su pročitali zadana djela za cjelovito čitanje (A. de Saint-Exupery, Mali princ i A. Šenoa Prosjak Luka) te su sami izradili svoje likove u koje su se kasnije pretvorili i s kojima su se poistovijetili glumeći u kazalištu sjena.
Učenici su na sat trebali donijeti škare, ljepilo, drvene štapiće, karton i vruće ljepilo. Nakon što su odabrali događaj iz djela za cjelovito čitanje koji im se najviše svidio, isti su trebali ukratko zapisati na papir te kasnije dramatizirati uz pomoć napravljenih likova. Učenici su likove izrađivali na način da su ih prvo nacrtali na karton, izrezali i zalijepili na drveni štapić. Također su mogli izraditi i stvari i predmete koji će im pomoći pri dramatizaciji izabranog događaja.
Učiteljica je učenicima pripredila grafoskop i projektno platno. Prvo su svi učenici isprobali kako izgledaju njihovi napravljeni likovi i predmeti, a zatim su dogovorenim redoslijedom krenuli glumiti odabrani događaj. Učenici su za zadatak imali dva školska sata. Ostvareni su sljedeći ishodi na razini predmetnog kurikula:
- OŠ HJ B. 8. 1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova
- OŠ HJ B. 8. 2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitog čitateljskog iskustva i znanja o književnosti
- OŠ HJ B. 8. 4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitom interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnog teksta