prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Svjetski dan školske igre

Učenici posebnog razrednog odjela OŠ Fran Franković iz Rijeke sudjelovali su u obiježavanju desete godišnjice Svjetskog dana školske igre (#GSPD2025).

Svjetski dan školske igre obilježava se svake godine prve srijede u veljači, ove je godine to 5. veljače. Ovaj dan promiče važnost nestrukturirane, redovite igre za djecu. Kampanju je pokrenula grupa od šest učitelja 2015. godine. Shvatili su da se vrijeme za igru ​​djece smanjuje i kod kuće i u školi zbog tehnologije i uplitanja odraslih u igru, što dovodi do negativnih posljedica za razvoj djece. Odmah su krenuli u akciju i pokrenuli Globalni školski dan igre (#Global School Play Day) u kojem je već prve godine sudjelovalo više od 65 000 djece.

Učenici posebnog razrednog odjela OŠ Fran Franković iz Rijeke sudjelovali su u obiježavanju desete godišnjice Svjetskog dana školske igre (#GSPD2025). Bio je to pravi dan za igru, i to baš cijeli dan. Nije bilo školskog rasporeda, učiteljskog vođenja ni poticanja. Torbe u bile pune igračaka (plišanci, karte Uno, Lego kockice…).

Učenici su samostalno smišljali igre, tražili tko će im biti par u igri, dogovarali se, raspravljali …Promatrajući ih kako se igraju, autorica je shvatila koliko tko voli pomagati, koji su učenici vođe, tko ne da svoju igračku, tko se ljuti kad gubi u društvenim igrama, tko se može uklopiti u skupinu…

U učionici i školskoj dvorani, učenici su se okušali u različitim tradicionalnim igrama. Naučili su svladavati prepreke, družiti se, maštati, verbalno i neverbalno komunicirati, surađivati i biti tolerantniji. Neke od tradicionalnih igara koje su igrali su: „Crna kraljica 1,2,3“, „Skrivača“, „Pokvareni telefon“,“Lovice“, „Ledena baba“, „Kaladont“, „Vješala“, „Pantomima“. Ove igre, koje su nekada bile omiljene među generacijama, uvelike su pridonijele veseloj i dinamičnoj atmosferi.

Svjetski dan školske igre bio je uspješan projekt koji je značajno utjecao na učenike i podsjetio je svih nas na snagu igre u svakodnevnom životu. Učenici su se smijali, trčali i uživali u igri, njihova vedra lica i energičan duh učinili su cijeli dan nezaboravnim, a motivacija za igru bila je na najvišoj razini.

“O čovjeku možete otkriti više za sat vremena igre, nego za godinu dana razgovora ” – Platon