Učenici su tom prilikom donijeli razne igračke, a jedini uvjet bio je da igračke ne smiju biti na struju ili baterije. Naime, željeli smo se odmaknuti od ekrana i igrati se zajedno jer ovo je dan nestrukturirane igre tako da im učitelj ne smije sugerirati kako će se igrati. Stoga su se učenici sami organizirali i dogovarali oko parova i igrara koje su se provodile u učionici i u sportskoj dvorani.
Global School Play Day provodi se na svjetskoj razini još od 2015. godine početkom veljače. Obilježavanje ovog dana provodi se s ciljem da djeca bar na jedan dan pobjegnu od ekrana i umjesto toga budu u interakciji s vršnjacima te se na taj način zabave.
Igra je jedan od prvih načina učenja, koji omogućuje nove spoznaje kroz vlastito iskustvo. Različite igre štite djetetov emocionalni razvoj. Kroz igru djeca otkrivaju svoje mogućnosti, razvijaju sposobnosti i vještine, steknu iskustva, uče i stvaraju. Igra potiče maštu i kreativnost.
Djeca uživaju u igri. Igra ih motivira na sudjelovanje, a pozitivno raspoloženje tako se prenosi i na učenje. Igra je zdrava te jača koordinaciju pokreta i stimulira mozak, potiče kreativnost i rješavanje problema.
Učenici su uživali igrajući se i dijeleći igračke sa svojim prijateljima iz razreda.
ISHODI UČENJA:
- osr A.2.2. – Upravlja emocijama i ponašanjem
- osr A.2.3. – Razvija osobne potencijale
- osr B.2.2. – Razvija komunikacijske kompetencije
- B.2.1.B – Prepoznaje i procjenjuje vršnjačke odnose
- B.2.2.C – Uspoređuje i podržava različitosti
- goo C.2.1.- Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu
- goo C.2.3. – Promiče kvalitetu života u razredu