Izradili su plakate i prezentacije o važnosti vode i njezinom očuvanju te su ih na satu Prirode i društva izlagali. Istražili su koliko je voda važna za život ljudi, zašto Zemlju nazivaju plavim planetom, kako voda kruži u prirodi, na koji način možemo spriječiti zagađenje vode, smanjiti njezinu potrošnju te štititi vodene resurse.
Nakon prezentacija, slijedile su edukativne igre koje su učenici pripremili kako bi ponovili svoja znanja o vodi. Na satu Hrvatskog jezika okušali su se u pisanju činkvina, tradicionalnih talijanskih narodnih pjesama koje se sastoje od 5 stihova. Likovno izražavanje je još jedan kreativan način kroz koji su učenici istražili i izrazili svoje razumijevanje i osjećaje prema vodi. Na satu Likovne kulture slikali su kapljice tonovima boja pišući zanimljive činjenice o vodi.
Aktivnosti poput edukativnih igara i likovnog izražavanja potakli su učenike na interakciju i suradnju, razvijajući njihove socijalne vještine. Također, omogućili su učenicima da na svoj način izraze što su naučili i na taj način pojačaju motivaciju za njezino daljnje istraživanje.
Nakon usvojenih činjenica, učiteljica Biologije i Kemije Ema Kolovrat učenicima je održala predavanje o važnosti vode te na taj način još više proširila njihova znanja. Učenici su uz vodstvo učiteljice sudjelovali u izvođenju pokusa o vodi u kojima su pomoću zagrijavanja kockica leda zaključili u kakvom stanju je sve voda, kako voda služi kao otapalo te kako voda jako dobro upija toplinu. Predavanje učiteljice Eme dodatno je obogatilo iskustvo učenja, omogućujući učenicima da dublje razumiju složenost vodenog ekosustava i važnost očuvanja vode.
Uključivanjem raznolikih obrazovnih metoda, od izrade prezentacija preko literarnog i likovnog izražavanja do praktičnog rada, učenici su osim stjecanja znanja razvijali kreativnost, kritičko razmišljanje i praktične vještine.