Upoznavanje sudionika organizirano je kroz aktivnost ledolomac i zajedničko druženje. Službeni dio započeo je uvodnim predavanjem o profesionalnom razvoju nastavnika u strukovnom obrazovanju, uz informaciju o štrajku nizozemskih nastavnika zbog niskih plaća i nedostatka nastavnog osoblja, održanom 6. studenog. Naglašena je neophodna veza strukovnog obrazovanja i tržišta rada. Profesionalni razvoja osoblja u Erasmus+ projektima moguć je kroz poučavanje nastavnika u strukovnim školama u inozemstvu, job shadowing i work placement u strukovnim školama i kompanijama u inozemstvu te kroz strateška partnerstva. U sklopu seminara održana su brojna predavanja i radionice – o strateškom pristupu prema profesionalnom razvoju nastavnika, strukturiranom pristupu obuci osoblja u strukovnom obrazovanju, predstavljen je Premier projekt, naglašena su očekivanja od internacionalizacije, predstavljeno je istraživanje o utjecaju mobilnosti nastavnika te povezanost mobilnosti osoblja s politikom ljudskih resursa. Sudionici su u radionicama predstavili sebe i svoje ustanove te razradili kriterije kvalitete međunarodnih projekata.
Za sudionike je organiziran razgled Eindhovena u pratnji turističkog vodiča koji je naglasak stavio na industrijsku baštinu kompanije Philips koja je ostavila dubok trag u životu grada. Velik dio zgrada koje je kompanija napustila pretvoren je u stanove, otvorene coworking prostore i škole. Uslijedio je posjet školi SintLucas koja ima oko 3300 učenika i studenata. Domaćini su upoznali sudionike s ustrojem škole, zanimanjima koja obrazuju i prostorom škole smještene u nekadašnjoj zgradi kompanije Philips. Jedna od posebnosti škole je SiNTLUCASNXT, agencija za zapošljavanje koja povezuje učenike i studente s kompanijama u kojima mogu zaraditi dodatni novac. Umjesto rada na slabo plaćenim poslovima koji nisu vezani uz njihovu struku, studenti dobivaju honorarni posao u struci koji im omogućuje dodatni profesionalni razvoj.
Dodatnu vrijednost ovoj trodnevnoj aktivnosti dalo je druženje sudionika i razmjena kontakata te osmišljavanje novih oblika suradnje, od razmjene nastavnika kroz job shadowing do osmišljavanja novih projekata.