Ovo je terenska nastava s timskim radom iz prirode, hrvatskog jezika i engleskog jezika. Učenici su na izvornoj stvarnosti upoznali životnu zajednicu kontinentalne listopadne šume.
Istraživačkom nastavom i praktičnim radom spoznali su da se staništa razlikuju po životnim uvjetima. Ispitivali su životne uvjete u školskom vrtu i u šumi. Određivali su količinu svjetlosti, mjerili temperaturu zraka, zatim temperaturu zemlje na različitim dubinama. Dobivene rezultate u šumi i školskom vrtu su usporedili.
U šumi su odredili biljne i životinjske vrste. Biljne vrste određivali su pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet. Određivali su starost hrasta prebrojavanjem godova, te određivali strane svijeta pomoću biljnih vrsta.
Pomoću masnih bojica izradili su otisak kore drveta (hrasta, bukve i graba). Sakupili smo i proučili plodove hrasta, bukve, graba.
Pri proučavanju biljnih i životinjskih vrsta koristili su povećalo s led svjetlom za mobitel, te ih fotografirali.
Upoznali su i ginka – našeg relikta. Kako bi saznali nešto više o ginku, učenici su dobili zadatak koji su odradili pomoću pametnog telefona i to ovdje.
Učenici su upoznali teme i motiv listopadne šume u književnosti, te su u sklopu nastave hrvatskog i engleskog jezika opisali slavonsku šumu.