„Tjedan Japana“ tematski je nastavni tjedan u kojem učenici istražuju i upoznaju kulturu i običaje daleke zemlje, oponašaju neke istražene navike i filozofije naroda, čitaju haiku pjesme te se i sami kreativno, stvaralački izražavaju. Učenje o haiku pjesništvu te samostalno pisano i usmeno izražavanje organizirano na ovakav način – sigurno će biti i bilo je vrlo uspješno. Svoja istraživanja o Japanu učenici su predstavili na satu razrednika „slikopričama“ (poznate građevine, japanski vrtovi, odijevanje, religija, ponašanje za stolom i konzumiranje hrane, borilački sportovi, gospodarstvo, tehnologija i sl.).
Duh i tradicija Japana odisali su razredom u „Tjednu Japana“ u kojem su se učenici međusobno i s učiteljima pozdravljali naklonom. Nevjerojatnu japansku točnost trudili su se postići u svojim odlascima na kabinetsku nastavu i oblike izvannastavnih aktivnosti. Na satu razrednika organizirali su poznati japanski „Obred čaja“, a okušali su se i u jedenju hrane štapićima. Učenici su imali prilike čuti i stvarna iskustva i dojmove „gošće u razrednom odjelu“ koja je posjetila Japan te koja nam se javila videopozivom pokazavši nam neke japanske suvenire i tradicionalni odjevni predmet – kimono.
Na satu hrvatskoga jezika učenici su zatim čitali haiku poeziju te potaknuti svim doživljajima Japana i sami su se stvaralački izražavali u formi haiku pjesama i prigodnih likovnih uradaka. O svojim radovima organizirali su razrednu izložbu uljepšanu i „buketima“ prepoznatljive japanske trešnje.