Učenici škole zajedno s nastavnicama su proveli u tjednu Programiranja sljedeće aktivnosti:
- aktivnost: Programiranje bez digitalne tehnologije (bez struje). Ova aktivnost približava programiranje bez računala tako što se učenike uključuje u igru u kojoj se moraju natjecati i surađivati kako bi se upoznali s osnovnim načelima programiranja. U igri i u početku programiranja, učenici su ponovili nazive nacionalnih parkova Republike Hrvatske.
- aktivnost: Ciljevi održivog razvoja i kodiranje za klimatske promjene. Robot Edmodo istražuje Eko grad pomoću niza osnovnih naredbi, ali da bi nastavio s razgledavanjem grada mora odgovoriti na pitanja o održivom razvoju.
- aktivnost: Micro:bit u spašavanju morskih kornjača. Tek izlegnutim morskim kornjačama mjesečina pokazuje put do mora. Visoka, jaka svetlost mogla bi ih zbuniti. Koristili su prototip osvjetljenja plaže tako da staze za ljude budu osvijetljene na način koji neće zbunjivati kornjače.
- aktivnost: Edukativne igrice o ekologiji na mrežnoj stranici ClimateKids. Igrajući igrice, učenici su dobili odgovore na pitanja o ekologiji: Koliko se arktičkog morskog leda otopilo otkako su sateliti počeli promatrati prije otprilike 30 godina? Koji će dijelovi svijeta biti pod vodom dok se razina mora diže? Koliko se samo u posljednjih nekoliko godina povećao ugljični dioksid stakleničkih plinova u zraku? Koliko je porasla temperatura diljem svijeta u samo nešto više od 100 godina?