prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Tjedan programiranja

Ove godine CodeWeek se održavao od 14. do 27. listopada 2024. godine te su na satovima informatike u Osnovnoj školi Jurja Dobrile Rovinj, sudjelovali s različitim aktivnostima za niže i više razrede osnovne škole.

Europski tjedan programiranja je inicijativa koja se održava svake godine tijekom listopada. Cilj inicijative je populariziranje programiranja i digitalne pismenosti. Aktivnosti koje se provode usmjerene su na kreativnost, rješavanje problema i suradnju kako bi programiranje učinili vidljivijim, ali i potaknuli sudionike bez obzira na dob kako kroz programiranje mogu realizirati ideje bilo samostalno ili u timu.

Aktivnost zdrave prehrane u nižim razredima obuhvaćala je aktivnost razvrstavanja voća i povrća pomoću koordinatne mreže te bojanje prigodnih predložaka bojanja piksela. Osvješćivanje učenika o važnosti zdrave prehrane ključan je faktor za održavanje zdravlja ali i prevenciju bolesti. Aktivnosti razvrstavanja voća i povrća imala je za cilj potaknuti učenike na promišljanje o većoj konzumaciji voća i povrća kako bi lakše održavali zdravu tjelesnu težinu, smanjili rizik od pretilosti i s njome povezanih bolesti poput dijabetesa.Boje jeseni bila je druga tema gdje su niži razredi otkrivali čudesan svijet šarolikih motiva, oblika i boja koje nam jesen otkriva u prirodi oko nas. Uočavanje promjena i boja u prirodi tijekom jeseni potaknuti će učenike da bolje razumiju promjene koje godišnja doba donose a jesen je razdoblje kad priroda obiluje promjenama u prirodi, posebice boja koja onda mogu predstavljati inspiraciju za kreativne ideje.

Viši razredi putem sjedišta Code.org izrađivali igru Flappy. Igra se temelji na blokovskom programiranju organiziranu u razvoj igre kroz 10 razina. Počinje se od najjednostavnije razine kako bi se učenici na intuitivan način prepoznali način programiranja i odredili točan redoslijed prepoznali programskih blokova. Kad zgotove program trebaju provjeriti njegovu ispravnost tako da odigraju igru koju su programirali. Na navedeni način uče kako se u programu znaju potkrasti greške te ih testiranjem možemo detektirati i ispraviti a sve to kroz zabavan način.