Tijekom treninga treneri su sudionicima prenijeli primjere dobre prakse, provedene su radionice na kojima su predstavljeni koraci aktivnijeg uključivanja mladih u projekte kao i koncepti neformalnog učenja, provođenja evaluacije i refleksije tijekom projekata. Sudionici na treningu bili su predstavnici osnovnih i srednjih škola, udruga i organizacija koje rade s mladima i s njima provode Erasmus+ projekte. Cilj ove aktivnosti bio je osnažiti sudionike za pripremanje, planiranje, pisanje i prijavljivanje Erasmus+ programa s naglaskom na rad s mladima i razmjenu mladih koji bi se na ovaj način više angažirali u zajednici, izjašnjavali se o njihovim potrebama, davali prijedloge aktivnosti i ideje za poboljšanje njihova života.
Na treningu su bili predstavljeni i alati za postizanje intrinzične motivacije kod mladih kao pokretačkog čimbenika koji dovodi do sudjelovanja u projektima. Treneri su bili Snežana Bačlija Knoch i Igor Spetič kao i predstavnici Nacionalne agencije za mobilnost i programe EU, a održana je i panel diskusija o iskustvima provođenja Erasmus+ projekata na kojoj su sudjelovali predstavnici organizacija i mlade osobe koje ih aktivno provode, a koji su sudionicima prenijeli iskustva vezana uz razmjenu mladih. Prije samog treninga u Splitu, bila je organizirana online pripremna radionica na kojoj su se sudionici predstavili i uveli u seminar kao i online samostalna priprema u vidu samostalnog istraživanja potreba mladih, provođenja projektnih aktivnosti, očekivanja i sl. Tijekom seminara sudionici su sudjelovali u interaktivnim radionicama s ciljem povezivanja i osvješćivanja koliko je značajno izgraditi grupu i povezati se u cilju daljnje suradnje. Treneri su poučili sudionike kako izgraditi sigurno okruženje za osnaživanje mladih koje treba uključiti u projekte na način da oni aktivno sudjeluju u svim fazama projekta. Time se jačaju i lokalne zajednice jer se potrebe mladih stavljaju u prvi plan, a cilj je potaknuti ih unutar organizacija, škola i udruga da oni sami pokrenu inicijativu, predlažu rješenja problema i aktivno promišljaju o njima.
Naglasak je bio i na korištenju alata za refleksiju koji nam mogu pomoći da shvatimo koji su nam prioriteti, kako se osjećamo, kako možemo poboljšati neke životne situacije, kako unaprijediti odnose i komunikaciju te suradnju s drugima i kako se bolje povezati s kolegama i lokalnom zajednicom ako radimo zajedno i u suradnji jedni s drugima. Bilo je govora i o principima neformalnog učenja koje mora biti dobrovoljno, u neformalnom okruženju, holističko, uključuje iskustveno učenje, otvorenu komunikaciju, suradničko okruženje i učenje u skupini. Sudionicima su predstavljeni alati THOR-alat za refleksiju i NFE BOX koji pomažu da osvijestimo naše kompetencije, osjećaje, ciljeve i vrijednosti. Tijekom treninga predstavnica škole umrežila se s kolegama koji su sudjelovali na ovoj aktivnosti što predstavlja temelj za planiranje budućih projekata i aktivnosti.