Iz mjeseca u mjesec učenici su pokazivali da u njihova mala srca stane puno dobrote. Cilj je projekta bio skrenuti pozornost za unapređivanjem inkluzivne školske sredine u kojoj se stvaraju snažni preduvjeti za odrastanje i usvajanje pozitivnih stavova među učenicima o vrijednosti tolerancije, prepoznavanja, uvažavanja i življenja različitosti.
Inkluzivno obrazovanja polazi od toga da svi učenici, pa tako i učenici s teškoćama u razvoju, imaju jednako pravo na kvalitetno obrazovanje sukladno svojim sposobnostima, mogućnostima i interesima. U projektu uz redovne osnovne škole sudjeluju i različite inozemne škole i vrtići škole čiji su polaznici djeca s teškoćama u razvoju. Projektom se skreće pozornost na najranjivije skupine društva te se razvija empatija učenika prema osobama iz okoline i prijateljima koji imaju jednake potrebe kao i oni, ali se od njih razlikuju, a različitostima obogaćuju njihov život I život svih onih s kojima se nađu u dodiru.
Aktivnosti su prilagođene svim učenicima koji sudjeluju u projektu. Inkluzivan pristup polazi od spoznaje da su sva djeca za nešto sposobna i u nečemu dobra. Djecu s teškoćama se upravo potiče da razvijaju svoju darovitost u onome u čemu su najbolja, a u ostalim aktivnostima očekuje se da zadovolje ono najosnovnije. Svi projektni partneri u procesa poučavanja naglasak su stavili na suradnju među učenicima. Učenici su obilježili Dan prijateljstva, Dan osoba s invaliditetom, Međunarodni dan volontera, Dan Braillevog pisma, Dan bolesnika, Dan crvenih nosova, Dan sindroma Down, Ljubičasti dan te Dan svjesnosti o autizmu. U projektu sudjeluje devet škola iz Litve, Rumunjske, Grčke, Turske i Hrvatske te 32 učitelja.