Cilj projekta je bio upoznavanje likovnih umjetnika iz svijeta i iz Republike Hrvatske, učenje i stvaranje likovnih uradaka poput velikih umjetnika integracijom likovne kulture i međupredmetnih tema, razvijanje kreativnosti i promišljanje pomoću samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanja. U projektu, učenici su imali prilike upoznati šest likovnih umjetnika.
Prvi zadatak je bio upoznati ruskog slikara Vasilija Vasiljeviča Kandinskog i njegove apstraktne kompozicije boja i crta. Učenici zaključuju da je Kandinski koristio oblike, slikajući ih osnovnim i izvedenim bojama i raznim vrstama crta: debelim, tankim, dugačkim i kratkim. Potom su učenici dobili zadatak: slikati poput Kandinskog u tehnici krede u boji.
Jednostavan i prepoznatljiv likovni rukopis hrvatskog modernog slikara Baneta Milenkovića i likovni motiv životinja zainteresirao je učenike da stvore svoje likovne uratke i upoznaju pojam – animalizam u likovnoj umjetnosti. Nekoliko likovnih radova učenika poslali su na likovni natječaj Hrvatskog školskog muzeja, od toga tri likovna rada su otputovala u Češku na Međunarodnu izložbu u Lidice na daljnje natjecanje.
Neobičan i šarolik svijet Pabla Picassa, španjolskog slikara, potaknuo učenike je na stvaranje neobičnih portreta osoba iz obitelji. Učenici su usvojili novi pojam likovnog jezika – portret. Umjetnikov likovni izraz motivirao je učenike na stvaranje portreta osoba iz obitelji (korelacija sa prirodom i društvom – obitelj). Tako su nastala mala remek djela.
Vidjeti “najsretniju” kuću na svijetu izgrađenu u gradu Braunschweigu u Njemačkoj koju je osmislio James Rizzi, američki pop umjetnik, bio je dovoljan poticaj da učenici osmisle cijelo sretno naselje. Jamesov vrckasti, šareni i pomalo otkačen stil svidio se učenicima koji su potom osmislili svoje vesele kuće. Za rad su bili potrebni tetrapak, kolaž, ljepilo i uz malo mašte nastalo je cijelo sretno naselje. Usput su naučili pojmove: odnos mase i prostora, punina i praznina, unutrašnji i vanjski prostor, urbanizam.
Luka Koščak, mladi zagrebački umjetnikpomoću likovnih ostvarenja o Svemiru zainteresirao je učenike da maštovito i kreativno izraze svoj doživljaj Svemira. Odakle potječemo? Kakva nepoznata sila je stvorila našu i okolne planete, koliko je širok naš Svemir, jesmo li sami u njemu? Kako zamišljamo Svemir? Svoj doživljaj Svemira izrazili su maštovito i kreativno koristeći kontrast toplo – hladnih boja u tehnici tempera.
Na kraju su učenici slikali kao Frida Kahlo, slavna meksička umjetnica. Upoznali su njezin nesretni život i sjajan slikarski talent. Tijekom života je naslikala 143 slike od kojih je 53 autoportreta. Zadatak je bio temperama naslikati njezin portret koristeći pri tome znanje o bojama, kontrastu toplo – hladno, čistoći i miješanju boja. Kako je aktivnost realizirana u nastavi na daljinu, radove su učenici postavili na Linoit ploču i na taj način napravili virtualnu izložbu.
Učenici su radom na eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika / Art in my heart pokazali razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i djelovanja, stekli znanja o vizualnoj kulturi kroz različita područja likovne umjetnosti upoznajući domaće i svjetske likovne umjetnika. Praktičnom izvedbom po uzoru na poznate likovne umjetnike učenici su istraživali, oblikovali, izražavali se i iznijeli konkretna rješenja zadanom likovnom problemu.
Na kraju projekta, učenici su analizirali svoj rad i zadovoljstvo. Aktivnost je u cjelini ocijenjena kao zanimljiva, kreativna i poučna.