Učenici su sudjelovali u kreativnoj radionici pod vodstvom muzejske pedagoginje Tanje Ranić, gdje su imali priliku koristiti reprodukcije portreta iz muzejske zbirke kako bi kroz tehniku kolaža stvarali nove, originalne kompozicije. Ova aktivnost potaknula je njihov umjetnički izraz, ali i promišljanje o reinterpretaciji klasičnih umjetničkih djela. Kroz proces izrade kolaža, učenici su razvijali svoju kreativnost, te se upoznavali s važnim aspektima vizualne umjetnosti.
Izložba Muzej na temeljima grada nastala je kao rezultat arheoloških istraživanja provedenih 2021. i 2022. godine, a učenicima je omogućila da na licu mjesta vide ostatke gradskih bedema, artefakte, te saznaju više o urbanističkom razvoju Rovinja kroz stoljeća. Kroz ovu izložbu, učenici su mogli dublje razumjeti povijest svoga grada i promjene koje su se događale kroz vrijeme.
S druge strane, izložba Studija slučaja: Rovinj! predstavila je način na koji je muzej tijekom sedamdeset godina razvijao i gradio svoje zbirke. Učenici su imali priliku vidjeti široku paletu umjetničkih djela i tehnika, što im je omogućilo uvid u raznolikost izraza unutar lokalne umjetničke scene. Ovaj je postav posebno inspirirao mlade posjetitelje da istražuju različite pristupe i stilove u umjetnosti, a time i vlastiti kreativni potencijal.
Nakon obilaska, učenici su sudjelovali u kreativnoj radionici pod vodstvom muzejske pedagoginje Tanje Ranić, gdje su imali priliku koristiti reprodukcije portreta iz muzejske zbirke kako bi kroz tehniku kolaža stvarali nove, originalne kompozicije. Ova aktivnost potaknula je njihov umjetnički izraz, ali i promišljanje o reinterpretaciji klasičnih umjetničkih djela. Kroz proces izrade kolaža, učenici su razvijali svoju kreativnost, te se upoznavali s važnim aspektima vizualne umjetnosti.
U drugom dijelu radionice, učenici su dobili priliku svoje kolaže oživjeti kroz digitalnu aplikaciju, kreirajući kratke animacije. Na taj način su spojili tradicionalne umjetničke tehnike s modernim tehnologijama, čime su stekli osnovna znanja o digitalnoj umjetnosti i animaciji. Ovaj dio programa otvorio im je vrata u svijet suvremene umjetnosti, gdje se klasične metode susreću s inovativnim digitalnim alatima.
Cijeli je program bio iznimno inspirativan i edukativan. Učenici su izašli iz muzeja obogaćeni novim iskustvima i znanjima, te s dubljim razumijevanjem umjetnosti i kulturne baštine svoga grada. Suradnja između Muzeja grada Rovinja i škole pokazala se još jednom kao uspješan spoj edukacije i umjetničkog izraza, a ovakvi programi su neprocjenjivi u razvoju mladih umova i njihovog odnosa prema umjetnosti.