Terenskom nastavom mogu se realizirati sadržaji skoro svih nastavnih predmeta osnovne škole. U projektu je sudjelovalo 17 učitelja iz Turske, Rumunjske, Poljske, Hrvatske, Azerbejdžana, Bosne i Hercegovine i Srbije. Terenska je nastava jedna od aktivnosti koja se najviše primjenjivala u projektu. Učenje u prirodnom okruženju najprimjereniji je način poučavanja koji djetetu omogućuje upoznavanje i istraživanje prirodnih posebnosti i kulturne baštine svoje zemlje. Projektom se željelo stvoriti trajno učenje kod naših učenika razvijajući interes za znanost, umjetnost, kulturu i prirodu te koristeći svih pet osjetila u različitim sredinama. Učenici 21. stoljeća će na taj način razvijati i stjecati različita životna iskustva i komunikacijske vještine, uči se snošljivosti i suživotu, prihvaćanju drugih i promicanju općeljudskih vrijednosti.
Ciljevi ovoga projekta: trajno učenje putovanjem na teren, stjecanje komunikacijskih i digitalnih kompetencija uporabom Web alata 2, pretvaranje akademskog znanja u vještine, stjecanje sposobnosti izražavanja kako bi se poboljšao svijet emocija i snova, razvijanje kritičkog mišljenja, motivacija želje za učenjem, suradnja učenika u različitim okruženjima te učenje vlastite kulture kao i kulture zemalja sudionica projekta. Na početku projekta projektni partneri su se dogovorili da će u projektu sudjelovati po jedan razred. Učenici su u razredu raspoređeni u male grupe od pet učenika kako bi se mogli dogovarati i raditi unutar svoje grupe. Moj je razred imao četiri tima, a svaki je tim provodio neovisno istraživanje. Timovi su napravili logo i poster projekta i odabrali svoje heroje koje će predstaviti u Twinspaceu. Prvi je tim istraživao filmsku umjetnost, drugi se bavio kazalištem i virtualnim posjetima raznim svjetskim muzejima, treći radio slogan projekta, a četvrti je tim istraživao poznate svjetske crkve, džamije, sinagoge i manastire. Dio aktivnosti u projektu odrađen je kroz nastavu na daljinu, a učenici su sudjelovali i međusobno komunicirali preko e-Twinning grupa u virtualnoj učionici. Na početku projekta dogovoreno je da učenici razreda zajednički idu na terensku nastavu na kraju mjeseca u skladu s mogućnostima i uvjetima škola. (kino, kazalište, kulturni događaji, prirodno okruženje, biblioteka, muzej, znanost, umjetnost i povijesna putovanja).
Metode koje sam koristila u projektu: vođena diskusija, učenička debata, rad u malim grupama, izrada nacrta istraživanja, uspoređivanje temeljem više izvora, kritički prikaz, Sokratovski dijalog, eksperimentalno istraživanje.