U međupredmetnoj povezanosti, učenici su provodili aktivnosti i učili o okolišu na satovima stranog jezika, tehničke kulture, likovne kulture, biologije, ekološke grupe, kiparske radionice i informatike. Projektni partneri iz 10 škola iz Španjolske, Italije, Grčke, Slovačke, Turske i Hrvatske zajedno su razvili plan i program izvođenja aktivnosti.
Kako ispravno reciklirati materijale te na koji način možemo koristiti reciklirani materijal za izradu zanimljivih umjetničkih kreacija? Dotakli su se svih oblika umjetnosti: vizualne – kazališne i likovne, pisane, glazbene. Učenici su razvijali kritička ramišljanja i kreativnost. Aktivno sudjelujući u svakom aspektu projekta implementirali su STE(A)M postulate na jedan zanimljiv i zabavan način. Time su izdvojeni ključni ciljevi projekta – intenzivna suradnja škola na međunarodnoj razini, podizanje osvještenosti svih međunarodnih sudionika (učenika, nastavnog osoblja, obitelji i prijatelja) o zaštiti okoliša na višu razinu, važnost recikliranja materijala (što i na koji način). Sve ovo predstavlja traženje rješenja o samo(održivosti), razvoj kreativnosti (umjetnički aspekt) i kritičkog razmišljanja, a što je najvažnije učenici su prihvatili nove, zabavne načine usvajanja znanja obogaćujući IKT kompetencije (obrazovni aspekt) te na taj način radili na razvijanju vještina potrebnih u 21. stoljeću.
Od svih aktivnosti koje su se provodile izdvojili bi obilježavanje Dana planeta Zemlje. Učenici su aktivno i samostalno osmislili postavku izložbe svih radova projekta “Recycling Art”, izradili prezentaciju i održali radionicu “Dan planeta Zemlje u okviru eTwinning projekta” koju možete pogledati na sljedećem linku “Dan planeta Zemlje u okviru eTwinning projekta”. Pozvali su roditelje i prijatelje Privatna osnovna škola da izračunaju osobni CO2 otisak, a to možete učiniti i vi na linku Kalkulator CO2 otiska.