Aktivnost se provela na način da učenici sjednu u krug i da svaki učenik čita jednu stranicu iz određene knjige. Tako su učenici u školskoj godini 2020./2021. odlučili pročitati knjigu “Suli u avanturi – prijateljstvo”, autorice Maje Šimleše. Tradicionalno se provela i aktivnost Čitaj (O) psu, u kojoj učenici čitaju naglas priče terapijskom psu na način da četveronožni prijatelj San sluša o prijateljstvu, ljubavi i nadi.
Aktivnosti su se provele u nešto skromnijem obliku zbog aktualne situacije, u odnosu na prethodne godine. Učenici posebnog razrednog odjela ranije su posjećivali prijatelje u Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka, kojima su čitali naglas, posjećivao ih je i ravnatelj škole i socijalna pedagoginja, kao i učenici ostalih razreda škole koji su im čitali naglas. Unatoč smanjenim aktivnostima, učenici su nastavili razvijati vještinu slušanja, obogaćivanja rječnika i mašte. Tijekom posljednjih deset godina, Svjetski dan čitanja naglas razvio se u globalni pokret milijuna čitatelja, pisaca i slušatelja iz zajednica širom svijeta koji se okupljaju kako bi odali počast radosti i moći čitanja i dijeljenja priča i nastavili širiti definiciju i opseg globalne pismenosti. Posebni razredni odjel je jako ponosan jer sudjeluje u tako značajnom globalnom projektu.