Poredak prvih pet mjesta:
1. Srednja škola Mate Blažine Labin, Hrvatska
2. Affiliated High School of Chung-Hsing University Taichung City, Tajvan
3. Lord Elgin Public School in London Kanada
4. Gymnazium Praha 4, Postupicka 3150, Češka i Vaels International School, Chennai, Indija
5. Gymnasium #41 Novouralsk, Rusija
„Unite the Nations“ je jedna od interaktivnih aktivnosti Time project-a čiji je cilj bolje upoznavanje vlastite zemlje, učenje i upoznavanje drugih zemalja i različitih kultura s naglaskom na timski rad. Na mrežnoj stranici Time projecta može se doznati više informacija i o ostalim aktivnostima projekta.
Kao i svake godine sama aktivnost se sastojala od dva dijela. U prvom su dijelu učenici trebali osmisliti test koji je uključivao 25 pitanja o Hrvatskoj na engleskom jeziku, po pet pitanja iz pet različitih kategorija – Povijest, zemljopis, društvene prilike/aktualna zbivanja/politika, umjetnost/zabava i sport/slobodno vrijeme. Prilikom osmišljavanja pitanja učenici su se morali držati određenih pravila, i to da pitanja ne bi trebala biti prejednostavna i da se odgovori na postavljena pitanja mogu pronaći na nekoj internetskoj stranici na engleskom jeziku provjerenog izvora. Slanje pitanja je ujedno bio i uvjet za sudjelovanje u samom natjecanju koje se održalo na Time day 29.11.
Dva tjedna prije natjecanja sudionici su se fotografirali za aktivnost Time selfies, a sveukupno je sudjelovalo 53 učenika: Mihael Petrović (1.f), David Vorano (1.f), Petar Vorano (1.f), Natali Belušić (2.f), Andrej Mohorović (2.f), Robertino Licul (2.f), Elin Franković (2.f), Zoja Bošković Gobo (2.f), Ines Bošković Gobo (2.f), Barbara Vozila (2.f), Gloria Kiršić (2.f), Paolo Gobo (2.f), Mateo Dobrić (3.f), Lejla Šehić (3.f), Nikolina Pastorčić (3.f), Chiara Golja (3.f), Paola Franković (3.f), Petra Santro (3.f), Tara Verbanac (3.f), Karlo Škabić (3.ght), Aurora Govedić (3.ght), Lucia Demarin (3.o), Tara Radović (3.o), Marko Ružić (3.o), Moreno Škopac (3.o), Ania Kršulja (3.o), Natali Lazarić (3.o), Nika Janko (4.o), Ana Elena Zustović (4.o), Petra Tenčić (4.o), Jona Ljuna (4.o), Anika Budanko (4.o), Filip Brenković (4.o), Matea Peršić (4.o), Ana Mežnarić (4.o), Gea Poropat (4.o), Stefani Ilić (4.o), Dorian Kanciani (4.o), Irina Zupičić (4.o), Natali Juretić (4.o), Romina Grižančić (4.o), Katerina Zulijani (4.o), Antonia Turković (4.o), Antonela Filipas (4.o), Maria Carmen Gonzalez Belušić (4.o), Dora Milevoj (4.o), Nika Kamenar (4.o), Rafael Santaleza (4.f), Karlo Terković (4.f), Aleksandar Parenta (4.f), Anai Pučić (4.f), Dalen Grdić (4.e) i Martin Šverko (4.e).
Natjecanje „Unite the Nations“ je započelo u cijelom svijetu u isto vrijeme, 29. studenog, u ponoć po univerzalnom UTC vremenu, što je u Hrvatskoj 1:00 ujutro. Učenici su osim korištenja usluge internetskog pretraživanja, imali na raspolaganju i enciklopedije iz školske knjižnice. Bili su podijeljeni u grupe te satima vrijedno tražili odgovore na 225 izazovnih pitanja o Češkoj, Indiji, Mađarskoj, Kanadi, Nizozemskoj, Poljskoj, Rusiji, Tajvanu i Turskoj. Pripremu, organizaciju te samu provedbu natjecanja vodili su nastavnici Laura Kokot, Karla Golja Milevoj, Ana Paliska i Nedeljko Mandić.
Bitno je naglasiti da je ovo treće sudjelovanje Srednje škole Mate Blažine na ovom natjecanju, na kojem je labinska škola sveukupno osvojila dva prva i jedno drugo mjesto.
Time project s ovogodišnjom temom “We Must Change The World” je međunarodni projekt za osnovne i srednje škole koji se održava svake godine, a pokrenut je 1995. godine od strane UNESCO Associated Schools Project Network (ASPnet). Time Project je trenutno organiziran od strane Sjedišta Time project-a u Kanadi u suradnji s Taking It Global for Educators. Tijekom 24 godine postojanja projekta u njemu je do danas sudjelovalo preko 10000 mladih iz više od 1000 škola, raznih organizacija i grupa iz 80 zemalja svijeta.
U sklopu projekta se osim natjecanja „Unite the Nations“ ove godine održava i mnoštvo drugih aktivnosti kao što su Blogging, video konferencije, debate na teme ključnih svjetskih pitanja, poput slobode medija, klimatskih promjena, smanjenje otpada, tolerancije, održivog razvoja i sl.
Zahvala učeniku Mihaelu Petroviću, učeniku 1.f razreda koji je osim što je sudjelovao na samom natjecanju, izradio i zanimljiv video uradak.
Također, veliko hvala svim djelatnicima škole koji su na bilo koji način pomogli da se ovo natjecanje uspješno organizira i provede, te čestitke učenicima na iznimnom uspjehu!