Štand je prikazivao veliki projekt “Banov brk” koji je osmislila Sekcija za keramiku, Sekcija za inovacije te Likovna sekcija, a marketinški poduprla Sekcija za promociju. Navedene su sekcije preslikale brk bana Josipa Jelačića na keramički broš, platnene vrećice, majice i na posebnu ambalažu, a kao popratni materijali na štandu mogli su se naći letci, katalozi proizvoda, ali i reklamni plakati.
Posebno se istaknula i Banova krema za ruke nove Sekcije za ljekovito bilje koja je ponudila kremu za ruke s mirisom vanilije u pakiranju od 30 ml, pomno pazeći da sastojci u njoj budu prirodni i uzgojeni na hrvatskom tlu. I sapuni Sekcije za izradu sapune svojim su izgledom i mirisom privukli pažnji prolaznika. Sekcija za osobne usluge izazvala je veliku znatiželju manjih posjetitelja jer su im upravo učenice frizerskoga i kozmetičarskoga smjera pružale usluge izrade pletenica, oslikavanja lica, uređivanja noktiju…Sva će prikupljena sredstva od prodaje posredstvom Sekcije za humanitarni rad i Sekcije za računovodstvo biti preusmjerena za novi projekt Učeničke zadruge Ban – školski vrt u školskom dvorištu. Ovakvim je nastupom jedna srednjoškolska učenička zadruga pokazala da itekako zaslužuje mjesto na velikom sajmu među svim obrtnicima Zaprešića, zaprešićkoga kraja, ali i mnogo šire.