Kroz simulaciju stvarnih poslovnih situacija, učenici razvijaju analitičke i vještine rješavanja problema, uče kako donositi odluke pod pritiskom i kako učinkovito upravljati vremenom. Rad s poslovnom dokumentacijom im omogućuje razumijevanje važnosti točnosti i preciznosti, dok sudjelovanje u marketinškim aktivnostima razvija njihove kreativne sposobnosti i sposobnost strateškog razmišljanja. Jedan od važnijih aspekata rada u vježbeničkim tvrtkama je razvoj timskog duha i sposobnosti suradnje. Učenici rade u timovima, gdje svaki član ima specifične zadatke i odgovornosti, što ih uči kako učinkovito surađivati i komunicirati s kolegama. Ova iskustva su izuzetno važna, jer se timski rad i komunikacija smatraju ključnim vještinama u većini modernih radnih okruženja.
Vježbeničke tvrtke pružaju učenicima priliku da se upoznaju s poslovnim alatima i tehnologijama koje se koriste u stvarnim tvrtkama. Ovo uključuje rad s računalnim programima za vođenje poslovanja, kao i korištenje alata za izradu prezentacija i marketinških materijala. Na taj način, učenici stječu ne samo teorijska znanja, već i praktične vještine koje će im biti od koristi u njihovim budućim karijerama.
Sudjelovanje u eTwinningovom projektu “Training company in Europe” dodatno je obogatilo iskustvo učenika u radu s vježbeničkim tvrtkama. Ovaj projekt, koji povezuje škole i učenike iz različitih europskih zemalja, omogućio je učenicima da rade na zajedničkim aktivnostima, razmjenjuju ideje i iskustva, te se upoznaju s različitim poslovnim kulturama.
Učenici Prve srednje škole Beli Manastir su kroz projekt imali priliku raditi na međunarodnoj razini, što je uključivalo suradnju s učenicima iz drugih zemalja na izradi poslovnih planova, marketinških strategija i prezentacija. Ovaj međunarodni aspekt je posebno važan, jer omogućuje učenicima da steknu globalnu perspektivu i razviju međukulturne kompetencije, koje su sve važnije u suvremenom poslovnom svijetu.
Jedan od ključnih elemenata projekta bilo je osmišljavanje marketinških aktivnosti i izrada promidžbenih materijala. Učenici su trebali analizirati tržište, prepoznati ciljane grupe te osmisliti marketinške planove prilagođene različitim segmentima tržišta. Ovaj proces uključivao je analizu konkurencije, određivanje cijena, te izradu promotivnih kampanja. Ovaj rad zahtijevao je ne samo kreativnost, već i tehničke vještine u radu s grafičkim i multimedijskim alatima.
Uvježbavanje prezentacija također je bilo važno za uspjeh projekta. Učenici su trebali pripremiti i prezentirati svoje ideje i projekte pred drugim učenicima i mentorima, što im je omogućilo da razviju svoje prezentacijske vještine i samopouzdanje. Ovaj aspekt projekta bio je posebno važan za učenike koji nisu imali prethodno iskustvo u javnom nastupu, jer im je omogućio da steknu potrebne vještine i samopouzdanje za buduće poslovne izazove. Sudjelovanje u međunarodnom projektu omogućilo je učenicima da razviju svoje jezične vještine, posebno engleski jezik, koji je korišten u komunikaciji s učenicima iz drugih zemalja. Ovo je bila dodatna vrijednost projekta, jer je omogućila da učenici steknu sigurnost u korištenju stranog jezika u poslovnom kontekstu, što je izuzetno važno za njihov budući rad u međunarodnom okruženju.
Ovaj projekt je posebno važan za učenike koji dolaze iz škola koje nemaju vlastite vježbeničke tvrtke, jer im je omogućio da sudjeluju u aktivnostima koje su ključne za njihovu poslovnu pripremu. Kroz sudjelovanje u projektu, učenici su dobili priliku raditi na stvarnim poslovnim zadacima, razvijati svoje vještine i steći uvjerenje o svojoj sposobnosti da se nose s izazovima u stvarnom poslovnom okruženju.
Vježbeničke tvrtke predstavljaju neprocjenjiv alat za pripremu učenika za svijet rada. Kroz rad u ovakvim tvrtkama, učenici stječu neophodne poslovne vještine i znanja, razvijaju svoju kreativnost, sposobnost donošenja odluka, te timski duh. Sudjelovanje u eTwinningovom međunarodnom projektu “Training company in Europe” dodatno je obogatilo njihovo iskustvo, omogućujući im da se upoznaju s različitim poslovnim kulturama i steknu globalnu perspektivu. Projekt “Training company in Europe” je dosegao određeni nacionalni i europski standard te je eTwinning nacionalna oznaka kvalitete dodijeljena svim nastavnicima, mentorima koji su sudjelovali u ovom izvrsnom projektu.