Motivacijski tekst o grafitima potaknuo je raspravu među učenicima osmih razreda škole. Neki su smatrali da su grafiti vandalizam, dok su rijetki uočavali umjetnost na uličnim prostorima. Pokušali su kategorizirati grafite na: zabavne, navijačke, političke i vandalizam (uvredljive). Dobili su i zadatak da u određenom vremenskom razdoblju, istraže i fotografiraju grafite diljem grada Zagreba.
Zadatak je potaknuo učenike na dublje istraživanje umjetnika hrvatske ulične scene. Učenici su pokazali interes i motivaciju, otvorili su oči i upoznali novu umjetnost, za koju su smatrali da joj nije mjesto u školi, i na predmetu Hrvatskog jezika. Učenički rezultati to i pokazuju. Potaknuti, zavirili su u slojeve sprejeva na zgradama ili pothodnicima pokušavajući proniknuti u značenje neobičnih oblika i boja. Ovdje možete pogledati rezultate istraživanja, i možete uživati u pravim umjetničkim djelima koje ni ne primijetimo žureći se mračnim pothodnikom u toplinu doma. U prilogu možete pronaći i prezentaciju učeničkog rada u kojem se nalaze podatci o grafitima kao i brojne fotografije istih.