prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Umjetna inteligencija imat će veliku ulogu u poslovima budućnosti

U vrijeme kada tehnologija ide naprijed nevjerojatnom brzinom, STEM obrazovanje postaje ključno za budućnost. Kako bi djeci i mladima približili svijet znanosti i tehnologije, u Savezu društava “Naša djeca” provode i inovativni program – “STEM – Budućnost za 5”.

Učenice sa svojom učiteljicom u nastavi se koriste malim robotom koji im pomaže u učenju.

– Imamo u školi robota pčelicu i s njim radimo zadatke koje nam zadaje učiteljica, rekla je učenica Ela iz Zagreba.

– Imamo dva mala robotića koja su vrlo jednostavna za njihovu dob, koristimo često, primjerice u nastavi matematike gdje oni moraju programirat da bi došli do rješenja, naglasila je učiteljica, OŠ Ivana Gundulića Henrieta Herjavec Rubčić, Zagreb.

Upravo korištenje robota u nastavi bio im je povod da se uključe u projekt “STEM – budućnost za 5”, u kojem su se s učenicima iz Opatije, Slatine, Jastrebarskog, Ogulina i Kutine upoznali sa svijetom visoke tehnologije.

– Prvenstveno su stjecali vještine vezane uz informatiku i robotiku zato što smo evo i nabavili dva humanoidna robota Nau i Pepera, istaknula je tajnica Saveza društava Naša djeca Hrvatske i voditeljica projekta “STEM – Budućnost za 5” Snježana Krpes.

Osim susreta s humanoidnim robotima, učenici su iz prve ruke mogli saznati što je proširena stvarnost i kako se stvaraju hologrami.

– To su dva medija koja su djeci izuzetno zanimljiva koja ih ostavljaju očaranim, a ni ne znaju da na jedan jako jednostavan način oni zapravo uče, rekla je prof. pedagogije i andragogije Sonja Vrban.

Različiti oblici umjetne inteligencije, ističu stručnjaci, imat će veliku ulogu u poslovima budućnosti.

– Mlada generacija mora znati i vidjeti kamo ide društvo, kamo ide budućnost i kako se tome se prilagoditi, dodao je akademik Karol Skalja, Institut “Ruđer Bošković”.

A u stjecanju novih STEM znanja i vještina sigurno će im pomoći i mentori osposobljeni na projektu.

Vijest je originalno objavljena na mrežnim stranicama Hrvatske radio-televizije.