Što je to avatar? Avatar je objekt koji predstavlja ljudski lik u virtualnom svijetu. Ali učenici su to već znali, mada većina njih do sada nikada nije izrađivala vlastitog avatara. Oni su ipak snalažljiviji u virtualnom svijetu od nas odraslih. Današnje generacije učenika rado istražuju na internetu i svakodnevno igraju igrice, a motivacija za rad na satu im je veća ako se služe digitalnom tehnologijom koja im je tako bliska.
Učenici su na sat razrednika trebali ponijeti mobitel. Na početku sata instalirali su aplikaciju uz pomoć koje su izradili vlastitog avatara ili su se poslužili postojećim mobilnim aplikacijama. Svi oni koji nisu znali napraviti avatara samostalno potražili su pomoć od vršnjaka iz razreda.
Sljedeća aktivnost bila je sastaviti nekoliko rečenica o sebi, a zatim prevesti te rečenice na engleski jezik. Svi oni koji se ne snalaze najbolje s engleskim jezikom potražili su pomoć razrednice ili Google translate. Radove učenika razrednica je objedinila, a učeničke avatare iskoristiti će za predstavljanje učenika u eTwinning projektima. Rad učenika 5. b razreda može se pogledati na poveznici.
Atmosfera na satu bila je radna, ali učenici su pokazali interes i ovakav sat im je bio jako zanimljiv. Naučili su napraviti nešto novo, naučili su se predstaviti, i to na engleskom jeziku, naučili su ponešto jedni o drugima.
Sat razrednika treba iskoristiti da se učenike nauči da raditi i djelovati kao tim, da se međusobno druže i upoznaju, pa čak i oni koji nemaju zajedničke interese. U rujnu planiraju teme za sat razrednika, često ih tijekom godine po potrebi mijenjaju jer puno je toga što trebaju s učenicima odraditi a uvijek se dogodi i nešto neočekivano. S učenicima treba puno razgovarati, slušati o njihovim željama, potrebama, strahovima, problemima, interesima. Međutim, ponekad žele raditi i nešto neobično, nešto što do sada nisu radili s učenicima, a njima će to biti zanimljivo. Ponekad svima treba predah od svakodnevice.
Kroz ovakvu radionicu razvijaju se suradnički odnosi među učenicima i potiče se učenike na timski rad i međusobnu suradnju, a cilj ove radionice bio je stvaranje pozitivnog ozračja u razredu, međusobno upoznavanje, usvajanje jezičnih vještina i razvijanje samopouzdanja.