U sklopu projekta sudjeluje 15 europskih partnera iz područja novih tehnologija, digitalnih kompetencija, obrazovnih inovacija, učenja i poučavanja. Hrvatski partneri na projektu su Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu te Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET čija je uloga bila provedba i praćenje projekta u hrvatskim školama.
U sklopu projekta sudjelovalo je 518 škola iz cijele Europe, dok je iz Hrvatske sudjelovalo ukupno 65 osnovnih i srednjih škola, od čega 21 škola u onsite pilotu. Učenici su kroz CRISS-ovu platformu razvijali svoje digitalne kompetencije iz pet područja – (1) Digitalno građanstvo, (2) Digitalna komunikacija i suradnja, (3) Pretraživanje i upravljanje digitalnim informacijama, (4) Kreiranje digitalnog sadržaja te (5) Digitalno rješavanje problema. U odnosu na određeno područje, stjecali su certifikate na temelju objektivnih rezultata, odnosno na temelju ukupnog broja riješenih zadataka vezanih uz određene potkompetencije. Certifikati su se automatski stjecali kroz samu platformu preko stranice za analizu napretka.
Hrvatske su škole ostvarile zavidan rezultat s najviše certificiranih učenika u cijeloj Europi. Na razini cijelog projekta dodijeljeno je 2309 certifikata za stečene potkompetencije, od čega je 773 otišlo u ruke hrvatskih učenika. Najviše certifikata stekli su učenici iz Osnovne škole Ive Andrića iz Zagreba pod mentorstvom nastavnice Marine Vukančić (ukupno 138 certifikata). Upravna škola Zagreb, gdje je projekt mentorirala nastavnica Jasmina Kljunić, našla se na drugom mjestu sa 133 certifikata. Među pet škola s najviše stečenih certifikata našle su se još Osnovna škola Horvati Zagreb, Srednja škola Zlatar i Tehnička škola Požega.
Projekt CRISS trenutno je u završnoj fazi te se provodi analiza aktivnosti projekta koje se i dalje mogu pratiti putem Twittera i službene mrežne stranice projekta.
O samom će projektu, njegovom obrazovnom i znanstvenom značaju više riječi biti na 21. CARNET-ovoj konferencije za korisnike u sklopu okruglog stola pod nazivom “Razvoj, praćenje i vrednovanje digitalnih kompetencija”.