Suosnivač projekta bila je Gimnazija Velika Gorica (profesorice engleskog jezika Iva Rožić i Martina Natascha Lacković), a ostale škole partneri projekta su bile Gospodarska škola Varaždin, 4. gimnazija u Zagrebu, Osnovna škola Grigora Viteza iz Zagreba, te srednje škole iz Italije, Poljske i Turske.
Na početku samog projekta svi su se nastavnici i učenici predstavili izradom profila te su predstavili gradove i škole iz kojih dolaze. Prije samih projektnih aktivnosti učenici su proučavali temu sigurnosti i pristojnog ponašanja u online okruženju kako bi se uspostavila pravila ponašanja i međusobne komunikacije. Učenici su zatim izrađivali logotipove i slogane za projekt te su pomoću online glasovanja odabrali službeni projektni logotip i slogan.
Svi učenici su dobili teme vezane za svoje države koje su trebali istražiti te na temelju tih tema odlučiti koje najbitnije sadržaje će uključiti u iduću fazu projekta. Područja koja su učenici trebali pripremiti za predstavljanje svojih država su bila: povijest, kulinarstvo, razne zanimljivosti, sport, biljke i životinje, književnost, geografija, glazba, umjetnost, kinematografija, kulturne znamenitosti, gradovi, slavne ličnosti. Učenici su trebali osmisliti zadatke za svoje teme, a nakon toga su izrađivali kvizove i interaktivne igre “escape rooms“, koje su uključivale zadatke iz učeničkih tema. Kada su sve škole završile kreiranje igara, započeo je “turnir”. Prvi “escape room” na rasporedu je bio hrvatski, nakon toga poljski, zatim turski i na kraju talijanski. Osim projektnih aktivnosti na engleskom jeziku, usporedno su se cijelo vrijeme odvijale istovrsne aktivnosti na njemačkom jeziku (4. gimnazija u Zagrebu, Gospodarska škola Varaždin te Poljska). Na kraju projekta učenici su bili povezani u multinacionalne grupe te je svakoj grupi bila dodijeljena jedna tema (povijest, kulinarstvo…), ali su ovog puta učenici trebali kreirati zadatke o Europi općenito. Ponovno su stvarali kvizove i “escape rooms“, ali ovog puta o ostalim europskim državama, a zaigrali su ih na zadnjem zajedničkom online sastanku.
Tijekom trajanja projekta kreirana su tri videozapisa sa svrhom promocije projekta. U jednom videozapisu su učenici iz svih država sudjelovali u stvaranju akrostiha. Turski učenici su napravili kratak video s najavom međunarodnog projekta, a učenici škole su sudjelovali u snimanju videa o učenju zanimljivih poljskih riječi. Ovim projektom željeli su istražiti, predstaviti, potaknuti i razvijati upoznavanje i suradnju raznih europskih država, promicati kulturno nasljeđe, raznolikost, toleranciju, višejezičnost te razviti jezične i digitalne vještine. Sve aktivnosti i sadržaje projekta možete pogledati ovdje. Pregled aktivnosti također možete pogledati i ovdje.