Prema, sada već relevantnim istraživanjima, učenici na društvenim mrežama provedu od tri do čak šest sati dnevno. Ima li onda vremena za učenje? Gotovo ga je teško naći, ako znamo da nam san oduzima osam sati, nastava otprilike šest sati, druženje s prijateljima uživo koji minut, samo sretnicima do sat-dva. Kako učenike zainteresirati za učenje? Nastavnici koriste razne metode. A pokušaj da se učenicima škole (za razrede 1.hk, 1.fs, 2.fs i 3.g) približi nastavni sadržaj, izrodio je mrežnu stranicu na zadanu temu (u ovom slučaju Hrvatski jezik). Učenici su upoznali stranice (napravljene su odmah dvije), polako se navikavaju na druženje s njima, a cilj je da barem 10 %, od onih silnih sati koje provedu na internetu, provedu upravo na Moj hrvatski i ja i Pročitali smo lektiru.
Stranice nude i podršku pri izradi domaćih radova, ali i podršku pri pisanju pisanih provjera znanja. Svaki dan nova informacija, edukativna ili zabavna, svaki dan deset minuta druženja na stranici povećava šansu za izbacivanjem negativnih ocjena iz e-dnevnika.
Na stranicama se radi svakodnevno, pune se novim materijalima, osluškuje se kako učenici reagiraju, a do početka drugog polugodišta i oni imaju pravo dati prijedloge oko materijala koji bi ih dodatno zainteresirali da se svakim danom jednim klikom priključe na znanje. Posebna pažnja posvetit će se učenicima četverogodišnjih zanimanja koji polažu Državnu maturu. Oni će se uz tekuće nastavno gradivo susretati i s materijalima s već odrađenih Državnih matura. Sve su stranice i podstranice strukturirane i svaki se učenik s lakoćom u njima snalazi.
P.S. Stranice su namijenjene i roditeljima, posebno onim roditeljima koji prate svoju djecu i kroz srednju školu.