Na početku dvosata fizike, učenici su se podijelili u manje skupine. Svaka skupina dobila je pravila igre i Valentinovska igra “Čovječe, ne ljuti se” mogla je početi. Svaka skupina dobila je pravila igre i Valentinovska igra “Čovječe, ne ljuti se” mogla je početi. Početak igre – svaki igrač kreće s polja (polje je veliko srce) označenog zvijezdom. Bacanje kockice– igrač baca kockicu i pomiče svoju figuricu za onoliko mjesta koliko kockica pokaže.
Posebna polja:
- polja 2 i 8 – nesreća (igrač se mora vratiti unazad)
- polje 5 – sreća (igrač se pomiče 2 polja unaprijed)
- polje 11– tužni smajlić (igrač baca kockicu i vraća se unazad za onoliko mjesta koliko kockica pokaže)
Tamna i svijetla polja:
- tamna polja – igrač mora riješiti numerički zadatak s kartice
- svijetla polja – igrač rješava konceptualni zadatak s kartice
Ako igrač netočno riješi zadatak, vraća se jedno polje unazad! Cilj igre:
• prvi igrač koji dođe do polja sa srcem pobjeđuje i dobiva nagradu (čokoladice)
Valentinovska igra “Čovječe, ne ljuti se” je verzija klasične igre, osmišljena s naglaskom na teme iz fizike. Igrači, koji predstavljaju različite “čestice” u igri, kreću se prema svojim ciljevima, koristeći zakone fizike poput brzine, sile trenja, gravitacijske sile, ravnoteže, energije, topline, temperature, tlaka…Valentinovo je često povezano sa svijećama, lampicama, poklonima, zagrljajima … Svjetlost se ponaša kao val i čestica. Osim toga, naša percepcija boja, osjetljivost na svjetlost i razlike u intenzitetima svjetlosnih izvora mogu oblikovati atmosferu dana. Nadalje, toplina se prenosi između osoba kroz kontakt, jer je fizički kontakt način na koji tijelo izmjenjuje toplinu s okolinom. Gravitacija je sila koja privlači dva tijela i vrlo je slična onome što ljudi osjećaju kada su zaljubljeni. Igra je bila prilika za ponavljanje usvojenih odgojno-obrazovnih ishoda. Uz smijeh i interakciju, učenici su primijenili naučene pojmove.