Cilj obilježavanja Valentinova bio je ponoviti koncepte vezane uz dinamiku, titranje i atomsku jezgru. Učenici su na malo drugačiji način pokazali koliko su usvojili odgojno-obrazovne ishode u prvom razredu FIZ SŠ B.1.2. Primjenjuje I. Newtonov zakon, FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon i FIZ SŠ B.1.4. Primjenjuje III. Newtonov zakon i zakon očuvanja količine gibanja, trećem razredu FIZ SŠ C.3.4. FIZ SŠ C.3.4. Analizira harmonijsko titranje i četvrtom razredu FIZ SŠ A.4.4. Analizira modele atoma i energijske spektre, FIZ SŠ A.4.5. Objašnjava model atomske jezgre i nuklearne reakcije i FIZ SŠ B.4.6.Analizira radioaktivne raspade i opisuje učinke ionizirajućeg zračenja na žive organizme.
Profesorice su u uvodnom dijelu dvosata objasnile učenicima kako se igra bingo. Središnji dio dvosata započele su s dijeljenjem bingo listića. Svaki učenik dobio je svoj listić na kojemu su se nalazila rješenja šesnaest zadataka. Na interaktivnoj ploči učenicima su se postavljali zadatci, a oni su na listiću zaokruživali rješenje pojedinog zadatka. Učenik koji je prvi dobio rješenja za četiri zadatka postavljenja horizontalno, vertikalno ili dijagonalno bio je pobjednik Valentinovskog binga. Profesorice su učenike nagradile prigodnim poklonom (čokoladice u obliku srca), a oni su svoju nagradu podijelili s ostalim kolegama u razredu. Na kraju dvosata učenici su ispunili list za procjenu (samovrednovanje). Ovakvim načinom rada, učenici su ponovili prethodno stečeno znanje iz dinamike, titranja i radioaktivnosti, te se zabavili i obilježili Valentinovo.