Kroz projekt će se potaknuti učenike na prepoznavanje vlastitih emocionalnih stanja, kvalitetnu komunikaciju s bližnjima, suradnju i traženje podrške u vlastitoj zajednici. Učenici će učiti o mentalnom zdravlju kroz različite aktivnosti i primijeniti trenutno iskustvo. Također, dobit će priliku surađivati s učenicima iz drugih škola, čuti primjere dobre prakse i prihvatljive obrasce ponašanja koji doprinose očuvanju mentalnog zdravlja.
Baš poput obitelji, škola ima sve veću ulogu u odgoju i poučavanju po pitanju promoviranja i očuvanja mentalnog zdravlja djece i mladih. Narušeno mentalno zdravlje ima brojne negativne posljedice za socioemocionalni razvoj djeteta. Jedna od njih je i lošiji školski uspjeh, socijalno neprihvatljivo ponašanje, marginaliziranje od strane druge djece i slično.
Projekt će se usmjeriti na jačanje socijalnih odnosa među vršnjacima, traženje dostupne podrške u vlastitoj zajednici kao i na važnost komunikacije o eventualnom narušenom funkcioniranju jer su djeca tijekom školovanja (pubertet, adolescencija) izložena brojnim stresorima i emocionalno su osjetljiva. Navedenom u prilog ide i sve češća komunikacija djece putem tehnologije, a manje licem u lice, nesrazmjer obiteljskih i profesionalnih uloga od strane roditelja. Zabrinjava i podatak Svjetske federacije o mentalnom zdravlju (WFMH) kako je u svijetu 450 milijuna ljudi s nekim mentalnim premećajem, kao i podatak Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) kako 50% mentalnih poremećaja započinje prije 14. godine života.
Projektne aktivnosti osmisli su psihologinja Marija Novoselić iz Osnovne škole Drenje i učitelj informatike Goran Podunavac iz Osnovne škole Popovac, a preko 100 učitelja iz osam europskih država (Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Finske, Italije, Rumunjske, Slovačke, Srbije i Turske) prepoznalo je važnost projekta i odlučilo sudjelovati sa svojim učenicima.
Suradnja učenika trajat će do lipnja 2021. godine kada će završom videokonferencijom biti predstavljeni rezultati projekta.