Učenici su se prvih razreda produženog boravka upoznali s pojmom osobnih podataka. Učenici su dobili podatke na papiru (ime i prezime, veličinu cipela, adresa, najdraža boja) i razgovarali su u paru trebaju li strancima, putem interneta, objaviti te podatke. Nakon rasprave, prezentirali svoj zaključak ostatku razreda.
Učenici su za domaću zadaću trebali razgovarati s roditeljima o provedenim aktivnostima. Sljedeći dan, nakon provjere domaće zadaće, učenicima i roditeljima dodijeljena je diploma (slika 1.).
Slika 1. Učenici 1. razreda produženog boravka
Četvrtaši su ponovili pravila pristojnog ponašanja u stvarnom životu i naučili da postoje i pravila ponašanja na internetu koja zovemo – netiquette. Pri obradi ove teme pomogli su nam materijali s mrežne stranice petzanet.hr .
Kako se zaštititi od zlonamjernih programa, otkriti skrivene reklame na mrežnim stranicama i pravilno pretraživati pojmove na internetu, naučili su učenici šestih razreda koji su izrađivali plakate na zadane teme.
Na sam su Dan sigurnijeg interneta, 7. veljače, učenici sudjelovali u rješavanju online kviza o sigurnosti (Slika 2.).
Slika 2. Učenici 6. razreda rješavaju online kviz
Za kraj veljače pripremili su mini radijske emisije pod nazivom Sopničke minute. U njima su obradili spomenute teme, a najzanimljivije od njih možete poslušati na web stranici škole. Slijede nam i video uradci, no na njihovu ćemo objavu morati malo pričekati.
Osmaši su bili posebno aktivni ove godine. Osim sudjelovanja u kvizu, gdje su postigli 100 % riješenost (slika 3.), izradili su mnoge materijale koji će se moći koristiti pri obilježavanju sljedećih dana sigurnijeg Interneta (osmosmjerke (slika 4.), igru s poljima (slika 5.) i ABC kviz u MS PowerPoint-u).
Slika 3. Andrija je na sva pitanja odgovorio točno!
Slika 4. Izrada osmosmjerke pomoću online alata wordsearchlabs.com
Slika 5. Igra s poljima
S aktivnostima i projektom nastavljamo i dalje.