Nastava Prirode i društva temelj je tematskog planiranja i povezivanja. Nastavnim sadržajima proučavamo sve oko nas, a školska učionica često se preobražava u mali laboratorij ili poligon za istraživanje. Učenici su istraživali vezu organa ljudskog tijela i hrane koju jedemo. Zaključili su da je priroda čudnovata i da nam često pruža domišljata rješenja i nudi zanimljive odgovore.
Proučavajući ljudsko tijelo i organske sustave učenici su uočili postojanje veza između organa ljudskog tijela i hrane koju jedemo. Uočili su sličnosti oblika pojedinih namirnica i organa ljudskog tijela. Određene namirnice mogu poboljšati funkciju organa kojima i vizualno sliče. Tako primjerice orah poboljšava funkciju mozga, batat gušterače, a celer sadrži namirnice bitne za održavanje funkcije naših kostiju. Ovim zanimljivostima učenici su entuzijastično pristupili te su proveli istraživački rad. Zaključili su da presjek raznog voća i povrća podsjeća na izgled određenih organa ljudskog tijela, te da takve namirnice možemo koristiti za liječenje oboljenja određenih organa. Osim toga učenici su razgovarali o emocijama i utjecaju na pojedine organe. Obratili su pozornost na osjećaje koji imaju znatan utjecaj na naše zdravlje. Tako primjerice ljutnja slabi jetru, tuga utječe na rad pluća, stres utječe na zdravlje mnogih organa, a posebno na rad srca i mozga. Ljubav donosi mir, jača um i tijelo, a smijeh umanjuje stres i potiče sreću. Učenici su zaključili da sve negativne emocije trebamo umanjiti i zamijeniti ih pozitivnim osjećajima kako bismo pridonijeli zdravlju i blagostanju našeg organizma.
Zbog spoznavanja novih sadržaja i razvijanje kompetancija otkrivanjem i istraživačkim radom učenici često pokazuju naklonost prema predmetu Prirode i društva. Uočavaju uzročno posljedične veze u vremenu i prostoru, razmišljaju, prosuđuju, uspoređuju i uče. Rad u skupinama bio je ključan dio ove aktivnosti potičući međusobnu suradnju u razredu i razvijajući dijalog koji će učenicima koristiti i izvan učionice.