Učenici su izradili i osmislili sadržaje kako bi ukrasili panoe te su kroz likovne i literarne radove osvijestili sjećanje na ratna stradanja u Vukovaru. Na satu Hrvatskoga jezika napisali su pjesme o Vukovaru koje možete pročitati u prezentaciji. Učenici su recitirali pjesme o Vukovaru. Prisjetili su se ratnog izvjestitelja Siniše Glavaševića i pročitali njegov tekst Priča o gradu. Na satu Likovne kulture slikali su Vodotoranj, simbol grada Vukovara. Priredbu su završili pjesmom Stoji grad. Virtualna priredba se pripremala u integraciji s nastavom hrvatskog jezika, likovne kulture i glazbene kulture.
Ishodi:
- OŠ HJ A.4.3. – Učenik čita tekst i prepričava sadržaj teksta služeći se bilješkama.
- OŠ HJ A.4.4. – Učenik piše tekstove prema jednostavnoj strukturi.
- OŠ HJ B.4.2. – Učenik čita književni tekst i objašnjava obilježja književnoga teksta.
- OŠ HJ B.4.4. – Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
- OŠ LK A.4.1. – Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
- OŠ LK B.4.1. – Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
- OŠ LK C.4.1. – Učenik objašnjava i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
- OŠ GK B.4.1. – Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
Odgojno-obrazovni ciklus (3., 4. i 5. razred Osnovne škole):
uku C.2.4.
- 4. Emocije
- Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
uku A.2.1.
- 1. Upravljanje informacijama
- Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.2.
- 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
- Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
uku A.2.3.
- 3. Kreativno mišljenje
- Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku B.2.4.
- 4. Samovrednovanje/samoprocjena
- Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
uku C.2.2.
- 2. Slika o sebi kao učeniku
- Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.
Odgojno-obrazovni ishod:
goo A.2.1.
- Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.
goo A.2.2.
- Aktivno zastupa ljudska prava.
pod A.2.1.
- Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.