U sljedećoj aktivnosti, učenici su dobili kartice s glavnim razlozima zašto bi trebali otići u muzej (radionice, performansi, stručno vodstvo, dječje igraonice, predavanja i razgovori), a onda su porazgovarali o pravilima ponašanja u muzeju (također uz pomoć kartica s crtežima). Nakon toga, knjižničarka im je objasnila razliku između galerija i muzeja.
Učenici su se u narednoj aktivnosti upoznali s ljudima koje rade u muzeju, od kojih je navažnije bilo da zapamte kustosa i muzejskog pedagoga. Na završnom dijelu sata učenici su obišli Muzej antičkog stakla u Zadru, Arheološki muzej Istre, Guggenheimov muzej u New Yorku i Van Goghov muzej u Amsterdamu. Kako je ovo sve bila virtualna šetnja, knjižničarka je uz pomoć aplikacije Arloopa za proširenu stvarnost fotografirala učenike pored izloženih eksponata u muzeju. Uz pomoć aplikacije za proširenu stvarnost učenici su tako držali knjigu u ruci. Kako je to bilo na satu može se pogledati na poveznici.