Ovu vrstu vrednovanja, uz ostale aktivnosti proveli su učenici 4 r razreda Drvodjeljske škole Zagreb, smjer drvodjeljski tehničar restaurator na nastavnom predmetu “Zaštita drva”, nastavnoj cjelini “Biološko propadanje drva”, nastavnoj jedinici “Prave gljive truležnice”. Aktivnosti su provedene u dva nastavna sata. Ključni pojmovi koje su učenici trebali usvojiti bili su: ksilofagne gljive, prave gljive truležnice, gljive plijesni, gljive plavila.
Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti :
- Definirati pojam prave gljive truležnice
- Opisati vrste i djelovanje ksilofagnih gljiva
- Izraditi umnu mapu
- Postaviti umnu mapu na digitalnu oglasnu ploču
- Provesti vršnjačko vrednovanje
- Provjeriti usvojenost ishoda rješavanjem jednostavne križaljke
Korelacije,interdisciplinarnost i međupredmetne teme:
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- A. 4. 1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
- A. 5. 1. Učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije
Učiti kako učiti
- B. 4/5. 2. Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- D. 4/5. 2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
Osobni i socijalni razvoj
- A. 5. 3. Učenik razvija svoje potencijale
Na početku rada učenici su pregledali pripremljenu prezentaciju u digitalnom alatu Microsoft Sway. Tijekom pregledavanja i čitanja prezentacije vodili su bilješke. Zatim su prema bilješkama izrađivali umnu mapu o vrstama gljiva koje su naučili – gljive plijesni,gljive plavila,prave gljive truležnice, u bilježnicu ili u nekom od digitalnih alata. Izrađenu umnu mapu postavljali su na Linoit ploču. Koristeći ovakav način rada učenici su međusobno surađivali, pregledavali objavljene radove i proveli vršnjačko vrednovanje. Nakon vrednovanja, učenici su provjeravali usvojenost ishoda učenja rješavajući jednostavnu križaljku izrađenu u digitalnom alatu LearningApps. Dobivenim povratnim informacijama koristili su se učenici, kako bi poboljšali učenje, ali i nastavnik, kako bi poboljšao poučavanje.