Peti u nizu webinara o Loomenu pod nazivom “Loomen – Praćenje napretka” namijenjen je naprednijim korisnicima CARNET Loomena, ali i svim drugim zainteresiranim korisnicima. Cilj webinara je prezentirati mogućnosti koje su nastavnicima na raspolaganju kod praćenja rada i aktivnosti učenika u virtualnoj učionici. Prezentirat ćemo dovršenost aktivnosti, njeno postavljanje i praćenje, traku napretka, course dedication blok, statistiku i izvještaje u virtualnoj učionici i druge.
Svi zainteresirani za svoje sudjelovanje na edukaciji trebaju:
- Prijaviti se putem aplikacije EMA, najkasnije do početka edukacije.
- Na dan provedbe webinara, prijaviti se u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom AAI@EduHr, i potom pristupiti webinaru putem Microsoft Teams live events alata.
Na taj način, nakon prijave u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom i sudjelovanjem u webinaru, sudionici ostvaruju pravo na potvrdu o sudjelovanju.
Na portalu CARNET Meduza možete pogledati kratku videouputu za prijavu u MS Teams/MS Live Event/Web. Ako ste propustili prethodne edukacije, snimke isto možete pogledati na portalu CARNET Meduza.