U strukovnim školama učenje je temeljeno na radu i stoga su nastavnici ISŠ-a, potaknuti podatkom europske statistike da je stopa ozljeđivanja mladih radnika 25 % veća negoli kada je riječ o ostalim dobnim skupinama, odlučili i na digitalan način usmjeriti buduće mlade radnike na razmišljanje o važnosti sigurnosti i zaštite zdravlja na radu.
Cilj webinara bio je interaktivnim načinom, tj. nizom digitalnih kvizova i video sadržaja pokazati učenicima važnost tehničkog aspekta zaštite na radu, ali i skrenuti pozornost na zdravstvene posljedice nepridržavanja zaštite na radu. Učenici i nastavnici iz cijele Hrvatske pozvani su na sudjelovanje putem CARNET-ove aplikacije EMA što je vidljivo na poveznici.
U webinaru “Sigurnost i zaštita zdravlja na radu” su, osim učenika iz ISŠ-a, sudjelovali i učenici drugih zagrebačkih srednjih strukovnih škola, no i učenici iz Čakovca, Slatine, Preloga, Varaždina, Vinkovaca, Slavonskog Broda, Siska I Konjščine. Nastavnici ISŠ-a webinar su organizirali u suradnji s Hrvatskim zavodom za zaštitu zdravlja i sigurnost na radu, središnjom ustanovom za zaštitu zdravlja i sigurnost na radu u Republici Hrvatskoj, ali i u suradnji s učenicima ISŠ-a koji su izradili animacije o pravilima za rad na siguran način i sudjelovali u pripremi pitanja za Kahoot kviz kao i pitanja koja su bila dio kolaboracije digitalnim alatom Mentimeter.
Webinar je bio namijenjen razvoju kritičkog razmišljanja učenika o otkrivanju i otklanjanju opasnosti, štetnosti i napora koje mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osobe na radu kako bi učenici mogli spriječiti ozljede na radu, profesionalne bolesti i druge bolesti u svezi s radom.
Život u globaliziranom svijetu ukida prostorna ograničenja i uz pomoć informacijske i komunikacijske tehnologije i virtualne mobilnosti cijeli svijet je na dohvat ruke. Nadilaženjem prostorne barijere postiže se da nastavni proces, učeniku suvremenog društva brzih promjena, bude inovativan i zanimljiv. Autori se nadaju da su webinarom “Sigurnost i zaštita zdravlja na radu” uspjeli spriječiti barem jednu, makar i najmanju ozljedu učenika.