U različitim su aktivnostima osvijestili problem s kojima se žene susreću i također su istraživali žene koje su mijenjale povijest. Projekt je započeo aktivnošću #ChooseToChallenge. Učenici su istraživali s kakvim se problemima žene susreću u društvu, u obitelji i na radnom mjestu, zapisivali su nepravde/stereotipe kojima se žele suprotstaviti na post it notes (u razredu i virtualno na Google Slides) sudjelujući na taj način u ovogodišnjem međunarodnom projektu #ChooseToChallenge. Nakon toga su izrađivali postere i umne mape koje su prezentirali u razredu. Učenici drugih razreda su na fakultativnoj nastavi najprije proučavali osobine žena uzora i nakon toga izrađivali Word Art s pridjevima. Nakon ove uvodne aktivnosti učenici su istraživali žene koje su mijenjale povijest i kreirali Kahoot kvizove i pisali pjesme u akrostihu o odabranim ženama koristeći Canvu za dizajn postera. Projekt je završio najopsežnijom aktivnošću #WomenInHistoryStreet – izradom videozapisa o ženama koje su mijenjale svijet. Nakon što su odabrali i istražili odabranu osobu (postignuća, osobnost, obitelj), napisali su naraciju koju su i snimili pomoću alata Vocaroo. Svaki učenik je dizajnirao dva slajda na Google Slides i na iste stavio audio snimke. Prezentacija je pretvorena u vide uradak koji je objavljen na YouTubeu. U sklopu aktivnosti, učenici su sudjelovali u izradi zajedničkog kviza u Google Slides kao popratnog materijala uz videozapis.
Radom na projektu učenici su razvijali svoje transverzalne vještine, kritički su promišljali informacije pronađene na internetu, kreativno se izražavali izradom postera, Google Slidesa, pisanjem pjesama u akrostihu i naracije za videozapis. Učenici su također vršnjački vrednovali uratke uspoređujući i komentirajući radove učenika pomoću aktivnosti “Two stars and a wish” i samovrednovali aktivnost #WomenInHistoryStreet pomoću rubrike za vrednovanje. Projekt “Women’s History Month” završio je upotrebom izrađenih materijala na satovima prvih razreda. Prvi su razredi u sklopu redovne nastave odigrali kviz izrađen u Kahoot alatu i pogledali video #WomenInHistoryStreet i riješili kviz vezan uz videozapis. Učenici 4. c razreda projektu su se pridružili na njemačkom jeziku, pisali su #, izrađivali oblake riječima i umne mape, a na 1. stranom jeziku pisali su pisma ženama kojima se dive zbog njihovog utjecaja u povijesti. Kako je sve to izgledalo, pogledajte ovdje. Materijali su dostupni na mrežnoj stranici projekta @visejezicnostussbjj, a tako i na Instagramu.
Women’s History Month & Monat der Frauengeschichte 2021
Učenici Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića proveli su projekt Women’s History Month & Monat der Frauengeschichte 2021. u mjesecu ožujku u sklopu fakultativnih nastava iz engleskog i njemačkog jezika te Sekcije za poticanje višejezičnosti, s ciljem obilježavanja mjeseca žena.