Ovo je prvi od dva planirana studijska posjeta i trajao je 10 dana. Projekt uključuje zadatke kao što su stvaranje virtualnih poslovnih tvrtki i potrebne predradnje kako bi se naposljetku uspostavila što uspješnija poslovna suradnja dviju zemalja. S obzirom da je radni jezik projekta engleski, jedan od ciljeva je usavršavanje jezika kroz aktivno korištenje i širenje vokabulara poslovnim diskursom. Sve aktivnosti projekta biti će zabilježene i priložene u Knjizi znanja ili Bulgarian-Croatian Case Study Book što će biti i konačan rezultat projekta.
Bugarski učenici, točnije njih 13, došli su u pratnji profesora Deyana Petrova i Radine Marincheve te su po prvi puta od početka realizacije projekta dobili priliku upoznati se sa hrvatskim učenicima i profesorima te komunicirati licem u lice. Prvih sedam dana aktivnosti su se odvijale u Zagrebu na način da su se u prvom dijelu dana posjetile institucije Grada kao što su Muzej grada Zagreba, Hrvatska gospodarska komora, Bugarska ambasada i Turistička zajednica grada Zagreba gdje su učenici i profesori primljeni s visokom razinom gostoljubivosti.
Drugi dio dana bio je ispunjen aktivnostima vezanim uz konkretnije ciljeve projekta i odvijale su se u prostorijama škole. Uvodne prezentacije upoznavanja, Bugarsko-Hrvatski kviz znanja i istraživanje turističke ponude grada Zagreba pridonijeli su kulturološkoj razmjeni znanja, dok su predavanja i radionice o uspješnom održavanju prezentacije i neverbalnoj komunikaciji pomogle usvojiti nove i korisne vještine. Najzanimljiviji dio posjeta bio je natjecanje za najbolji poslovni plan koji je pokazao onu kreativnu i originalnu stranu učenika u kombinaciji s korištenjem stečenog znanja o planiranju razvoja tvrtke, ciljanoj skupini potrošača i financijskom planiranju.
Učenici su zajedničkim snagama započeli uvodne radnje vezane za Case Study Book za koju su osmislili dizajn naslovnice i dogovorili konkretan sadržaj knjige. Posljednji dani posjeta provedeni su u na hrvatskoj obali kako bi gosti ujedno imali priliku upoznati hrvatsku obalu, grad Zadar i prirodne ljepote Nacionalnog parka Paklenica. Za vrijeme boravka u Zadru učenici su još jednom pokazali sposobnost kreativnog razmišljanja i timskog rada na način da su osmislili i snimili turističke reklame za grad koje su obrađene i završene uz pomoć profesorice multimedije i Comenius asistentice Emilie Haukke.