Kao sustav koji omogućava prikupljanje, analizu i interpretaciju podataka o učenicima i njihovim obrazovnim aktivnostima, analitika učenja od ključne je važnosti jer pruža duboki uvid u obrazovne procese i rezultate.
Kombiniranjem umjetne inteligencije i analitike učenja lakše je steći uvid u obrasce učenja, identificirati darovite učenike, kao i one s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama te svakome ponuditi adaptivno i personalizirano učenje. Upravo je to glavni zadatak Odjela za razvoj koncepata e-učenja – planirati budućnost obrazovanja baziranog na suvremenim tehnološkim mogućnostima.
Suradnja s donosiocima strateških odluka ključna je za takvo planiranje, a njihova podrška i uključenost osiguravaju da se potrebe i prioriteti obrazovnog sustava adekvatno adresiraju. CARNET-ova inicijativa za provođenje intervjua s relevantnim akterima ima za cilj osigurati da se svi aspekti razvoja sustava za analitiku učenja temelje na informiranim odlukama i usklađeni su s nacionalnim obrazovnim ciljevima. Svi uključeni donosioci strateških odluka bit će kontaktirani sredinom srpnja 2024. godine.
CARNET će nastaviti s ovom inicijativom u nadolazećim mjesecima, s ciljem postizanja sinergije između tehnoloških inovacija i obrazovnih potreba te stvaranja modernog, učinkovitijeg obrazovnog sustava u Hrvatskoj.