prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Zašto su učitelji umorni?

Učitelji se često osjećaju umorno zbog visokog tempa rada, velikog broja učenika, stresa, nedostatka resursa i rada izvan radnog vremena. Važno je pružiti podršku učiteljima kako bi se nosili s tim izazovima i ostali motivirani u svom radu.

Učitelji igraju važnu ulogu u oblikovanju budućnosti društva kroz obrazovanje učenika u ključnim područjima poput matematike, znanosti, društvenih znanosti i umjetnosti. Učitelji također pomažu u razvoju kritičkog mišljenja, kreativnosti i inovativnosti kod učenika.

Osim toga, učitelji su važni mentori i podrška učenicima u raznim aspektima njihovog života. Oni pomažu učenicima da razviju samopouzdanje, samopoštovanje i socijalne vještine, kao i da se suoče s izazovima i prevladaju poteškoće.

Učitelji su također važni članovi zajednice, koji rade na stvaranju obrazovnih programa i surađuju s roditeljima i drugim stručnjacima kako bi osigurali najbolje moguće iskustvo za učenike.

Postoji mnogo razloga zašto se učitelji osjećaju umorno. Neki od najčešćih razloga su:

1. Visok tempo rada

Učitelji imaju mnogo posla, uključujući pripremu nastavnih materijala, održavanje sastanaka s roditeljima, popunjavanje administrativnih obrazaca i ocjenjivanje testova i zadaća. Ovaj intenzivan ritam rada često uzrokuje osjećaj iscrpljenosti.

2. Veliki broj učenika u razredu

Učitelji često imaju velike razrede, što može biti izazovno kada se radi o pružanju individualne pažnje svakom učeniku. Ovo može dovesti do osjećaja preopterećenosti i umora.

3. Stres

Učitelji su odgovorni za obrazovanje i sigurnost svojih učenika, što može biti vrlo stresno. Također, učitelji se često suočavaju s nezadovoljstvom roditelja ili učenika, što može dodatno pojačati stres i iscrpljenost.

4. Nedostatak resursa

Mnogi učitelji rade u uvjetima gdje nedostaju određeni resursi, poput tehnologije, knjiga ili drugog materijala koji bi im mogao olakšati posao. To može dovesti do dodatnog stresa i frustracije.

5. Rad izvan radnog vremena

Učitelji često rade izvan radnog vremena, poput planiranja nastave, ocjenjivanja zadaća i pripreme za sastanke. To može značiti da ne dobivaju dovoljno vremena za odmor i oporavak, što može dovesti do osjećaja umora.

Uloga učitelja u suvremenom životu je ključna za obrazovanje i razvoj društva. Učitelji su odgovorni za obrazovanje novih generacija, prenoseći znanje, vještine i vrijednosti na učenike. Važno je pružiti podršku učiteljima kako bi se nosili s tim izazovima i ostali motivirani u svom radu. Pomoć učiteljima može se pružiti na razne načine, od poštovanja i cijenjenja njihovog rada, do suradnje, volontiranja te pružanja materijalne i moralne podrške. 

Literatura:

  1. Tuisk, Mare. 2009. Are Teachers Tired of Responsibilities?. Journal of Teacher Education for Sustainability, vol. 8, 2007, pp. 37-47
  2. Kyriacou, Chris. 2000. Stress busting for Teachers