Cilj projekta bio je unaprijediti digitalne kompetencije učenika, poticati ih da preuzmu odgovornost za vlastitu sigurnost s naglaskom na osnaživanju i isticanju odgovornog ponašanja i digitalnog građanstva te povećati znanje i razumijevanje problema koji se pojavljuju u području sigurnosti djece na internetu, kao i poučiti ih vrednovati i kritički analizirati različite medijske sadržaje kako bi znali tumačiti poruke (njihovu vjerodostojnost, pouzdanost i istinitost) u različitim medijima i na temelju njih donositi odgovorne odluke. Uvodne aktivnosti projekta bile su izrada avatara, predstavljanje učenika na Padletu, izrada i glasanje za službeni logo projekta. U veljači su učenici zajednički obilježili Dan sigurnijeg interneta. Prvo su ispunili i obradili podatke iz upitnika o sigurnom i odgovornom korištenju interneta, a zatim su brojne materijale (digitalne postere, brošure, stripove, križaljke, umne mape, kvizove, videozapise i dr.) pripremili u različitim digitalnim alatima i predstavili ih na službenoj TwinSpace stranici projekta.
Glavna projektna aktivnost odnosila se na temu Medijska pismenost i dezinformacije, a učenici su pokazali svoju kreativnost i u suradničkom učenju. Rezultat rada je kolekcija hvalevrijednih digitalnih materijala među kojima valja istaknuti Abecedu medijske pismenosti, koja je nastala tako što su učenici odabrali pojmove i u obliku videozapisa predstavili ih jedni drugima. Osim učenja i proučavanja o medijskoj pismenosti i dezinformacijama, učenici su zabavili i napravili zajedničku Wakelet kolekciju bezazlenih lažnih vijesti. Mentalno zdravlje i mediji jedna je od aktivnosti u kojima su učenici razmijenili svoja ramišljanja o utjecaju medija na društvo i utjecaju digitalne tehnologije na odnose među ljudima. Na forumu TwinSpacea razmijenili su svoja mišljenja i stavove o sudbini lažnih vijesti, njihovom utjecaju na ljude, ali i o tome trebaju li ljudi biti kažnjeni za stvaranje i širenje lažnih vijesti, na kome je najveća odgovornost za stvaranje takvih vijesti, te kolika je odgovornost na onima koji ih stvaraju, dalje šire na društvenim mrežama i onima koji povjeruju u njih. Središnja organizacija za potporu eTwinningu u suradnji s hrvatskom nacionalnom organizacijom za potporu eTwinningu organizirala je od 26. do 28. svibnja 2021. godine online stručno usavršavanje “Kritička medijska pismenost s eTwinningom” (“Critical Digital Literacy with eTwinning”), a autor projekta Goran Podunavac dobio je čast predstaviti aktivnosti i rezultate nastale tijekom projekta “Pet koraka do istine”.