U projektu “Myths, Legends and Folk Tales”, u kojem je sudjelovalo sedam škola iz šest različitih država, učenici 1. i 2. razreda izborne i dodatne nastave engleskog jezika su korištenjem različitih digitalnih alata prvo predstavljali sebe, škole, gradove i države. Zatim su osmišljavali logotipe za projekt i birali najbolji koji je kasnije postao zaštitni znak projekta. Također su pisali i snimali tematski rječnik na svim jezicima projekta a to su bili engleski, njemački, talijanski, albanski, poljski, rumunjski, turski i hrvatski. U glavnom su dijelu projekta predstavljali mitove i legende svoje zemlje na engleskom i materinjem jeziku, izmišljali završetke mitova i legendi koje su prvo nezavršene pisali učenici iz drugih država, te su ih na kraju završene ilustrirali i snimali. U zadnjem su dijelu projekta učenici pisali izmišljene mitove i legende u višenacionalnim timovima.
Tijekom trajanja projekta, suradnja učenika i nastavnika se odvijala i na šest zajedničkih online sastanaka tijekom kojih su učenici pomoću kvizova ponavljali i provjeravali što su naučili i međusobno se družili. Na zadnjem online sastanku održana je završna ceremonija projekta koju su vodili učenici na svim spomenutim jezicima. Sve je to prikazano u e-knjizi cijelog projekta, e-knjizi Srednje škole Vrbovec kao i u snimci završne ceremonije. Koordinatorice ovog projekta su, osim prof. Anice Fintić koja je osnivač projekta, prof. Jasna Dobrotić i prof. Adrijana Levatić kao partneri u projektu.
U projektu “Creativity with Poetry” učenici izborne nastave engleskog jezika pisali su prigodne stihove za različite blagdane, prevodili pjesme hrvatskih pjesnika na engleski, neke od pjesama ostalih država sudionica na hrvatski, pisali su i ilustrirali akrostihove o utjecajnim ženama te stvarali “blackout” poeziju. Aktivnosti je koordinirala prof. engleskog Anica Fintić koja je bila partner u projektu kojeg je osnivač prof. Ankica Šarić iz Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića. I ishodi nekih od tih aktivnosti su prikazani u e-knjizi Srednje škole Vrbovec.
Oba su projekta imala su za cilj suradnju učenika iz različitih zemalja s ciljem promicanja kulturnog nasljeđa, kulturne raznolikosti, višejezičnosti kao i razvijanja vještina 21. stoljeća poput kritičkog mišljenja, kreativnosti, rješavanja problema, informatičke pismenosti, medijske pismenosti kao i razvijanja različitih socijalnih vještina.