Cilj projekta bio je trajno usvajanje zdravog životnog stila kroz zdravu i uravnoteženu prehranu, pravilne higijenske navike, stalnu tjelesnu aktivnost, odgovoran odnos prema sebi i drugima te izgradnju partnerskih odnosa, poboljšanje kvalitete školske kuhinje, očuvanje mentalnog zdravlja i podizanje svijesti o održivosti. Tijekom ove školske godine provedene su brojne aktivnosti usmjerene na unaprjeđenje mentalnog I tjelesnog zdravlja učenika, roditelja i djelatnika, kao i na prevenciju vršnjačkog nasilja.
Aktivnost s kojom su započeli je bio Nacionalni tjedan školskog doručka na temu Zagonetni jelovnik u mjesecu listopadu. Učenici 1. b razreda s učiteljicom Maricom Mršo i učenici 4. b razreda s učiteljicom Suzanom Barišić postavili su zagonetni jelovnik pa su učenici tijekom trajanja istoga svakodnevno pogađali jelovnik prema kratkim uputama pravilne prehrane. U projekt su bile uključene i reporterske njuške koje su sve aktivnosti snimale, pratile i izvještavale. Učenici su različitim aktivnostima postavili Zagonetni jelovnik za cijeli tjedan školskog doručka u kojem su sudjelovali svi učenici, uključujući i predavanja, radionice, javne tribine te istraživačke projekte. Posebno za uključivanje u Nacionalni tjedan školskog doručka dobili su nagradu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Posebno je istaknut recept zagonetnog jelovnika učenice Mie Blažeke koja je sudjelovala u natječaju „Budi chef škole!“ te su njenom zaslugom bili gosti u finalu koje se održalo u Rosmarine parku u Zagrebu. Djevojčica je dijabetičarka i napravila je recept za sve pa tako i alergičare, a samim time i zdrava hrana koju čine zdravi sastojci!
Tijekom školske godine nastavili su u okviru projekta “Zdravlje na kvadrat” sa sportskim aktivnostima biciklijadom za učenike, sportskim radionicama i s inkubatorom motiviratorom za poticaj u tjelovježbi. Učenici su se uključili i s crtanjem stripa na temu tjelesne aktivnosti i zdravlja “Svako dijete uključiti u bilo koji sport“, što je geslo i Osječko – baranjske županije za Europsku regiju sporta. Uključeni su i učenici kroz projekt u biosigurnost i biozaštitu. Svaka od ovih aktivnosti doprinosi stvaranju poticajnog ozračja za otvorenu raspravu o mentalnom i tjelesnom zdravlju te pruža korisne alate i resurse za suočavanje s izazovima i teškoćama koje se mogu pojaviti u školskom okruženju. Važan dio aktivnosti je suradnja s lokalnom zajednicom. Škola aktivno radi s lokalnim zdravstvenim ustanovama, udrugama i institucijama kako bi osigurala podršku i dodatne resurse za provedbu programa usmjerenih na mentalno zdravlje i prevenciju vršnjačkog nasilja. Partnerske suradnje doprinose bogatstvu ponuđenih usluga te omogućuju pristup stručnim znanjima i iskustvima izvan školskog okruženja. Projekti, ne samo da obogaćuju obrazovno iskustvo učenika, nego ih pripremaju za stvarne izazove u njihovim budućim životnim stilovima.
“Zdravlje na kvadrat” nije samo inicijativa koja će poticati zdravlje i tjelesnu aktivnost već i primjer suradnje i motivacije između učenika i škole, lokalne zajednice i podrške države kroz financiranje ovakvih projekata. Očekuje se da će ovaj projekt postati uzor drugim školama i lokalnim zajednicama u promicanju zdravih životnih stilova. Povezivanjem u tjelesnu aktivnost učenici stječu znanja i vještine koje će im biti korisna u njihovim budućim karijerama, čime se dodatno osnažuje lokalna, ali i šira zajednica.