Ideja je krenula iz informatičke učionice i smjestila se na prostranim zidovima po cijeloj školi. U suradnji s roditeljima, učenici su odabrali željena mrežna mjesta na kojima žele provoditi vrijeme za trajanje malih i velikih odmora. Učenici i roditelji dali su nekoliko desetaka prijedloga mrežnih mjesta koja će učenici koristiti. Svi prijedlozi pretvoreni su u QR kodove koje učenici često koriste u učioničkoj nastavi informatike radi lakšeg savladavanja gradiva i samostalnog istraživanja. QR kodovi otisnuti su na posebne naljepnice odabrane za zidove. Dio QR kodova ima naziv mrežnog mjesta i logo portala, odnosno mrežne stranice radi lakšeg raspoznavanja. To je od velike pomoći učenicima razredne nastave, a pogotovo učenicima prvih razreda koji još uvijek ne znaju dobro čitati, ali žele uživati u videoedukativnim animiranim sadržajima. Drugi dio QR kodova ima samo naziv mrežnog mjesta. I tako su zidovi koji su dosad bili samo zidovi i nositelji plakata i fotografija postali informativni portali i inspirativna animirana mjesta za učenike. Kreativnim poduhvatom ostvareno je upravo ono što škola zapravo i treba biti: mjesto odgojnog partnerstva s roditeljima i skrbnicima. Kod učenika je ovom aktivnosti potaknuta želja i potreba za istraživačkim učenjem i znatiželjom. Hodnici, stepeništa, prostor za boravak učenika su dobili novu svrhu i postali nekako živi i pristupačni. Sadržaji u ovakvom obliku povezuju djecu, učitelje, roditelje i skrbnike i smanjuju osjećaj isključenosti potencirajući pritom uključenost svih prisutnih u život i rad škole.