Primjenom inovativnih načina učenja i IKT-a u nastavi, olakšali smo učenicima pristup nastavnim sadržajima, motivirali ih za aktivno učenje i sudjelovanje u nastavi.
Učenici su prepoznavali i opisivali živa bića kopnenih voda, spoznavali njihove prilagodbe životnim uvjetima i uočavali uzroke ugroženosti pojedinih vrsta.
Olujom ideja u digitalnom alatu mentimeter provjerili smo koliko učenici znaju vrsta koje su karakteristične za kopnene vode.
Učenici su pomoću lupe i digitalnog mikroskopa spojenog na monitor promatrali građu riblje ljuske, punoglavca i alge.
Izvođenjem pokusa upoznali su površinsku napetost vode te su na taj način shvatili princip kretanja gazivode.
Učenici su u paru prepoznavali vrste riba i ostalih organizama koji žive u kopnenim vodama. Jedan učenik je prepoznavao vrstu, a drugi je provjeravao točnost skeniranjem QR koda.
Prepoznavanje riba učili su kroz društvenu igru Ribičija.
Kroz digitalne igre uhvati insekte i životni ciklus žabe učenici su upoznali način prehrane žaba i proces preobrazbe.
Igre uhvati insekte – http://www.foraigre.com/%C5%BEivotinjske-igre/zabe/5802-uhvati-insekte.html
Igra životni ciklus žabe http://caseyleonard.com/ggo13/