Najbolji članak dostupan je u e-knjizi “Young journalists – Selected students articles”, a na hrvatskom jeziku u školskom digitalnom listu Klinček. Iz svake od partnerskih škola glasalo je po troje učenika, a birali su između 16 članaka koje su predložili koordinatori projekta partnerskih škola. No, učenici okupljeni u ovom projektu napisali su čak 80 članaka. Projekt je započeo u rujnu 2020., a od tada su učenici pisali o događanjima u svojim školama i mjestima, uspjesima svojih kolega, običajima u svojim zemljama, ali i o radionicama koje su proveli. Naime, ovim se projektom željelo i diseminirati radionice pripremljene u sklopu Erasmus+ KA 229 projekta “Young journalist of today, responsible citizens of tomorrow”. Neki sudionici projekta opisali su što su naučili na radionicama, a neki su pronašli lažne vijesti, nevjerodostojne članke, clickbait naslove i napisali svoje komentare. Tim su člancima pokazali da su na održanim radionicama naučili kome je u interesu plasirati lažne vijesti i kreirati clickbait naslove. Osim učenika, u ovom su projektu nešto novo o medijima i medijskoj pismenosti naučili su i učitelji okupljeni u projektu. Nekima je korištenje eTwinning platforme bila novost koju su uspješno savladali, a možda ova međusobna suradnja bude i temelj za neke buduće eTwinning i Erasmus+ projekte.
“Živa knjižnica” najbolji članak eTwinning projekta “Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra – 2”
Članak “Živa knjižnica”, učenice Sanje Ivanović iz Osnovne škole “Dositej Obradović” iz Ćićevca u Srbiji, izabran je za najbolji članak eTwinning projekta “Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra – 2”. Najbolji članak na Twinspaceu projekta tijekom prošlog tjedna birali su učenici iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec iz Svetog Petra Orehovca, Osnovne škole “Đuro Ester” iz Koprivnice, Osnovne škole Marije Jurić Zagorke iz Zagreba i pet partnerskih škola iz Srbije, Rumunjske i Italije.